דפים

15.12.2012

אהבה ממבט ראשון

אחרי שנים של התנזרות, זה קרה...נפגשנו. רק אני והוא.
אני חייבת להודות שהייתי משוחדת, כבר לפני שנים רציתי אותו אבל נמנעתי מכל הסיבות האפשריות...ניסיתי אחרים, אך אף פעם לא הרגשתי את החיבור המושלם, הפעם זה קרה! המפגש באותו יום היה כנראה בלתי נמנע.
זה היה לפני שנתיים, ביום ככל הימים, לא היה לי מושג שאפגוש בו. עברתי במקרה (נניח...) בקניון כשלפתע ראיתי אותו מביט בי ולא מרפה, עצרתי. הבטתי בו חזרה אך מיד הסבתי את פניי כדי לא להסגיר את התרגשותי, ליבי פעם בחוסר מנוחה בניגוד מוחלט לרגליי שקפאו במקומן. בליבי ידעתי שזה לא ייגמר טוב, קיוויתי שאוכל להימנע מהבלתי נמנע אבל זה היה מאוחר מידי, הוא עשה לי את זה כמו שאף אחד אחר לא הצליח. שחרחר, גזעי. ידעתי שמצאתי את המיועד ומאז כבר שנתיים שאנחנו יחד - אני ומעיל העור שלי...


כן...אני יודעת שזה לא פוליטקלי קורקט להגיד שאני אוהבת בגדי עור ולמעשה התנזרתי מהם שנים עד לאותו היום בקניון רמת אביב כשנדבקתי לחלון הראווה ומצאתי את מעיל העור המושלם. מעיל החלומות שלי. האמת שחיפשתי כזה די הרבה זמן וכשנתקלתי בו הרגשתי שאני לא יכולה להשאיר אותו שם (שמישהי אחרת תחטוף לי אותו???) לא יכולתי לעמוד בפיתוי של הדבר היפה הזה והייתי חייבת שהוא יהיה שלי, למרות שהיה יקר בטירוף ומעולם לא "ביזבזתי" כ"כ הרבה כסף על פריט אחד, שלשמחתי מוכיח את עצמו מידי חורף... The best value for money. הוא יפה, מחמם, מחמיא, קולי, מעיל של לייף טיים שרק משתבח עם הזמן והמחמאות שאני מקבלת עליו, וואוו המחמאות... ולא, אני ממש לא מקבלת אחוזים מהחברה שמייצרת אותו (MUUBBA - אהההממממ...אני כאן...).







MUUBBA -  יש המון מעילים יפים אבל החברה הזו עושה נפלאות בעורות ולא רק במעילים.

הבחירות של דה לוקס:
ג'קט דרפה מעור בצבע יין






ג'קט אופנוענים מעור שחור


ג'קט דרפה מעור באפור גרניט



ג'קט אופנוענים בצבע חום כהה




טרנץ' מאובזם מעור שחור (דגם ג'נה) 

ג'קט בצבע אפור - פיל (דגם ברונסון)

טופ עור בצבע יין

שמלת דרפה מעור שחור (דגם סדונה) עשויה היטב או כמו שאומרים ב MUUBBA: ה"עור לא משקר" - חייבים לעצב, לגזור ולתפור באופן מושלם כדי לקבל בגד עור יפה ולביש כמו זה.

סלבס לובשות MUUBBA:


אלסנדרה אמברוסיו בג'קט של MUUBBA

שריל קול לובשת MUUBBA

נעמי ווטס בג'קט של MUUBBA


אמבר הארד גם היא בג'קט של MUUBBA

וזה ג'קט ה MUUBBA שלי:



תגובה 1 :

ליאורה אמר/ה...

אחלה פוסט....את מדהימה!