דפים

31.8.2013

הפריט העיצובי שישדרג לכן את שולחן החג בכלום כסף ובאפס מאמץ!

אתן בטח כבר מכירות את תחושות המתח והעייפות המצטברות להן לקראת ובמהלך ההכנות לחג... מה ללבוש? מה לנעול? מה להביא מתנה? כיצד לעצב את שולחן החג? מה להכין לארוחת החג? איך להרשים השנה? המון המון הכנות שבטח כבר העלו אצלכן את מפלס הלחץ... על אחת כמה וכמה אם אתן מארחות ומעוניינות כמובן לתת שואו...:)
אז בין אם אתן נמצאות בעיצומן של ההכנות ובין אם אתן מאלה שלוקחות את הזמן (אהמממ....) בין אם מצאתן את השמלה הכי יפה שיש, חשבתן על התפריט הכי שווה וטעים, עיצבתן את שולחן החג ברב פאר והדר, הזמנתן את האורחים הכי חשובים ואהובים לחג ואין לכן רגע מנוחה ובין אם לא... אני מזמינה אתכן להירגע רגע, להצטנן יחד עם הפוסט הבא ולהוריד את מפלס החום (שמגיע עם הלחץ) בעזרת כמה רעיונות נפלאים לעיצוב קוביות קרח מקסימות שישדרגו לכן את שולחן החג בכלום כסף ובאפס מאמץ! 
אתן הרי כבר יודעת שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים!

נתחיל בברכה המסורתית והחשובה לראש השנה: "שנהיה לראש ולא לזנב", הגרסה הקרירה :)
להשיג כאן תבנית דגיגונים


כמעט על כל שולחן חג עומד לו אגרטל פרחים מרשים וחגיגי אז למה שלא תקטפנה לכן מס' עלים או אפילו פרח שלם ותעצבנה איתו את קוביות הקרח לארוחת החג? 
פרחים ופירות מוקפאים משתקפים היטב בקנקנן המים הצונן
ומעניקים צבעוניות שמחה לשולחן החג
cherylstyle.com



weheartit.com

מתוך בלוג צילום האוכל של FRANK WEINERT
ESSBAR


פרוסות לימונים מצוננות אשר מעניקות אקסטרה טעם ומרקם לקנקן הלימונדה:


וכמסורת החג, לא נוותר על הרימונים!

לבבות רימונים קרירים - רעיון פשוט, כ"כ יפה וקל לביצוע
 מאת RACHEL JANE מהבלוג Two Loves Studio 

להכנת קוביות הקרח אפשר להשתמש בתבניות סיליקון בצורות שונות ולמלא
בפרוסות תפוחי עץ, בפירות העונה, בעשבי תיבול, בפירות יער, בחמוציות ובעוד אינספור
אפשרויות, כיד הדמיון הטובה.

מתוך הבלוג raisin and fig.com

השוס של שולחן החג: דלי שמפניה קפוא DIY עשוי גרגירי רימון ורוזמרין, פשוט נפלא! הוראות הכנה - כאן
ומשמאל - קוביות ורדים קפואות שלא ניתן להתעלם מהן!
tulle tales.com 

על קוביות הקרח הבאות מעשה ידיה של  Lulu Powers בעלת האתר הנפלא lulupowers לא כדאי לכן לוותר! החומרים הדרושים: תבנית סיליקון להכנת קוביות קרח מאורכות של איקאה (או כל תבנית אחרת שיש ברשותכן), גרגירי רימונים טריים, ענפי רוזמרין (אפשר להחליף במקלות קינמון) ומעט מים כמובן. מניחים את ענפי הרוזמרין וגרגירי הרימון בתבנית הקרח ושוכחים במקפיא עד לארוחת החג. ניתן למלא קנקני מים או לחילופין כוסות עם משקאות חריפים. גם טעים וגם בריא!

מתוך האתר הנפלא lulupowers

מתוך האתר הנפלא lulupowers 

את כל היופי הזה אפשר לשדרג אפילו יותר בעזרת תבנית מיועדת לקוביות קרח סופר מדליקה בצורה של כוורת/חלת דבש או לחילופין להשתמש בתבנית עוגה בצורת חלת דבש, כמו שפורסם כאן בבלוג, בפוסט: 

"Sweetarts For My Sweethearts" .   

מימין: תבנית ליצירת קוביות קרח בצורת כוורת -  להשיג כאן
משמאל: תבנית להכנת עוגה בצורת כוורת שניתן להסב בגמר האפייה
ולהכין בה קוביות קרח מעוצבות כאוות רצונכן - פרטים כאן


ותודו נשים יקרות... שאחרי ארוחות החג וההכנות הרבות מסביבן הייתן שמחות לקבל פרגון של תודה ואיזה קפה קר וצונן עם לבבות קרח מתוקים מאהוביכם שמודים לכן באופן אישי על המאמץ וההשקעה, לא ככה?
טוב...בסדר... גם זוג נעליים יתקבלו בברכה :) :) :)
מכאן

ואם אתן כבר במוד של לפרגן... אתן מוזמנות להיכנס לדף הפייסבוק של בלוג דה לוקס ולהביע את אהבתכן :)


                   - שתהיה לכולנו שנה טובה וחג שמח -

                   

10.8.2013

שופינג דה לוקס ביריד האופנה "Pick A Chic"


שלשום בערב, יריד האופנה
 "Pick A Chic" שמתארח בקניון ארנה לשני סופי השבוע 8-10/8 ו 15-17.8,
(Pick A Chic מאגד לראשונה תחת קורת גג אחת את שלושת 
הירידים הוותיקים והמובילים: הטי מרקט, הווינטג' סייל והדרסקוד) אז מה יכול להיות רע? שלושה ירידים במקום אחד ועוד קרוב לבית פלאס מיזוג פלאס חניה חינם? ברור שהלכתי...:)

לא אגיד לכם שהיריד גדול כי הוא לא :) אבל זה לא אומר שלא מצאתי כמה פיסים יפים במיוחד של מעצבות ישראליות מוכשרות מאוד! שעבורם היה שווה להגיע וכמובן לפרגן, לפרגן, לפרגן... :) אז אם אתן כבר בדרך לארנה השבת (פתוח עד 21:00) או בסוף השבוע הבא, אל תפספסו אותן!

בין הראשונות שפגשתי ביריד היו חיה מיכלסון סמולרצ'יק - מעצבת אופנה בוגרת שנקר ו
ליזה ארזואן - אומנית תכשיטים וצורפת, בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי במכללת הדסה בירושלים והמכון הטכנולוגי לתכשיטנות בתל אביב. שתיהן מוכשרות אש! יפהייפיות ומקסימות ודוכניהן ממוקמים זה מול זה במתחם הדרסקוד שביריד, מה שמעיד גם על שיתופי הפעולה האופנתיים שהשתיים עורכות מידי פעם.

חיה וליזה מציגות בתמונה שמלות פרי עיצובה של חיה ועונדות תכשיטים פרי עיצובה של ליזה. לזה אני קוראת סינרגיה. 
התכשיטים האותנטיים בעלי הגוון המחוספס/תעשייתי של ליזה משלימים את הקו העיצובי האורבני/גיאומטרי שמאפיין את השמלות היפהייפיות והנוחות של חיה. שילוב מנצח למראה שיוביל אותך מהבוקר עד הערב!
מימין: חיה מיכלסון סמולרצ'יק ומשמאל: ליזה ארזואן

שרשרת (סטייטמנט פיס) מרשימה במיוחד מהקולקציה האחרונה של ארזואן שנוצרה בהשראת פרוקי הרגליים, אף היא נמכרת ביריד כעת.


שמלה: חיה מיכלסון סמולרצ'יק שרשרת: ליזה ארזואן

שמלה: חיה מיכלסון סמולרצ'יק שרשרת: ליזה ארזואן

שרשראות אוברסייז נוספות של ליזה ארזואן עשויות פליז בשילוב עור וחבלים שמוסיפות נוכחות מרשימה אפילו עם ג'ינס וטישרט וגם עם שמלות קלילות.
שרשראות של ליזה ארזואן
אלו ועוד רבות נוספות תוכלו להשיג גם במרמלדה מרקט
ובחנות הדגל: החוצבים 5, מבשרת ציון


במתחם הדרסקוד פגשתי גם את ענבר שפירא המוכשרת.
ענבר בעלת המותג Inbar Shapira - Jewellery and Accessories מעצבת בפליז ובעור תכשיטים בעלי שיק אורבני. בדוכן של ענבר יש מבחר אקססוריס רחב (צמידים, חגורות, עגילים ועוד) ומכולם תפסה את עיני חגורה מיוחדת עשויה פליז ומחוברת בניטים אל רצועת עור:

חדי העין בוודאי יבחינו שעל גבי מתכת הפליז חרוטים מסלולי המטרו והסאבווי, מדליק!
Inbar Shapira - Jewellery and Accessories

Inbar Shapira - Jewellery and Accessories

בדוכן מול ענבר, נמצאת שירה לאור - מעצבת אופנה בוגרת שנקר בעלת המותג POUDRA ואצלה מצאתי את האוברול האוורירי והמנומר שהוא ללא ספק להיט: פרינט חייתי על פריט סופר טרנדי העונה, האוברול! והנה לך תפסת שתי ציפורים במכה אחת אך אם את עדיין לא בטוחה כיצד משלבים את הפרינט המנומר להופעה מרשימה את יותר ממוזמנת להיכנס לפוסט הקודם בבלוג: "כיצד ללבוש מנומר מבלי להראות כאילו הרגע יצאת מגן החיות...?" ולגלות...

אוברול מנומר מכווץ מותן - POUDRA
להשיג גם במרמלדה מרקט
ובסטודי המעצבת - רח' ברנט 5 נווה צדק

אוברול מנומר - POUDRA
שרשרת - מיכל בן עמי 


מיכל בן עמי שכבר ביקרה בעבר בבלוג עם עגילי ג'וזפין הנפלאים שלה: כאן  וכאן  אף היא מתארחת במתחם הדרסקוד ואצלה תמצאו את כל האקססוריס האהובים והמוכרים וגם צמיד אחד חדש חדש עדין במיוחד, Jonny Lucky, הצמיד עשוי אלמנט פליז מצופה זהב איכותי 24K במרכזו ציפוי אמייל בצבע שחור, סוגר עשוי גולדפילד. ניתן להישאר עם הצמיד על היד כל הזמן, כולל מקלחת וים. קיים במגוון צבעים.
Jonny Lucky - הרבה מזל אצל מיכל בן עמי (מהדורה מוגבלת)
להשיג גם בחנות האון ליין


במתחם הטי מרקט פגשתי גם את אילי גורן - מעצבת תכשיטים ואת מעיין חזן - מעצבת תכשיטים וסטייליסטית, השתיים בעלות ליין של חולצות טי, סופר קוליות המעוצבות בעבודת יד. תכירו את I LOVE M FASHION:

טי שרט מדליקה ומעוצבת - I LOVE M FASHION

המבט מלפנים לא מסגיר דבר על מה שקורה שם מאחור...
אילי גורן 

אילי גורן - מבט אחורי

I LOVE M FASHION


ואחרונה חביבה חביבה, מאי ברנדר למותג Silly B - מאי מעצבת גופיות מחוך (עד הפופיק) סופר צבעוניות ומלאות שיק, בשילוב עם חצאית קלוש או עם מכנסיים בגזרה גבוהה תשיגו מראה קלאסי ונשי. רק חייבת לציין שהן מתאימות בעיקר לנשים צעירות, עם חזה קטן יחסית ומותניים צרים ומי שעונה על ההגדרה ממש אבל ממש חייבת לעבור אצלה! כל פריט - אחד ויחיד!

מחוכים במגוון הדפסים - Silly B

אלו היו הבחירות של דה לוקס הפעם. תבלו בננות :)

נ.ב. מרבית התמונות צולמו באייפון...:( ולמרות זאת רוח הדברים עברה, כך אני מקווה...
נ.ב. 2: לחיצה על הקישורים (הכחולים) תוביל אתכן היישר לדפי הפייסבוק ולאתרי המכירות של המעצבות, כך תוכלו להתרשם מהן ומהתמונות המקצועיות של הפריטים.


* * *

3.8.2013

כיצד ללבוש מנומר מבלי להראות כאילו הרגע יצאת מגן החיות...?

סתיו - חורף 2014, סיכוייך להימלט מציפורניו של החתול הגדול והמרשים הזה הם קלושים... להקות שלמות בעלות חברבורות עושות את דרכן אלינו כבר בימים אלה. ייתכן מאוד שכבר נתקלת בבודדים פה ושם אבל חכי חכי לגל הגדול, שלא ישאיר לך שום ברירה אלא לאסוף לארונך פריט מנומר או שניים, גם אם עד היום לא היה ברשותך אחד כזה...:)


טום פורד, קמפיין סתיו - חורף 2014

דרך ארוכה מאוד עשה הפרינט החייתי ממחוזות הטראש להם היה שייך כמעט בלעדית יחד עם נשים מפוקפקות שלבשו אותו בעיקר לאחר רדת החשיכה... אל מחוזות השיק והקלאסיקה בהם הוא נמצא היום, ימים בהם המנומר רלוונטי בכל שעות היום החל מהבוקר למראה קז'ואלי, למשרד, לפגישות עבודה, לבית הקפה, לפלאז'ר ועד למראה מחויט ואלגנטי המשדר יוקרה לשעות הערב. יחד עם זאת עדיין עובר גבול דק (או עבה מאוד...הכל בעיני המתבונן) בין שני המחוזות ולכן כדאי להקפיד ולשמור על מס' כללים על מנת להישאר בצד הנכון או לפחות לא לעבור את הגבול...

כלל מס' 1 ואולי הכי בסיסי וחשוב שעלייך לזכור בבואך להרכיב אאוטפיט מנומר:  שימרי על צניעות!
או מחשוף או רגליים - לא שניהם בו זמנית! קחי בחשבון את העוצמה והחושניות שמגיעים עם הפרינט כעסקת חבילה, בצדק או שלא... ולכן כדי להימנע ממבטים מוזרים שעלולים להיות מופנים כלפייך :) חשפי אך מעט.

לעומת זאת, אם ברצונך לעצור את התנועה!!! :) נגיעות של אדום באאוטפיט מנומר יעשו עבורך את העבודה!


קייט מוס למנגו

Harper Bazaar Magazin

רגליים חשופות - מחשוף מכוסה
מכאן

Harper Bazaar Magazin
נגיעה קלה של שיק מנומר שמייצר עניין באאוטפיט אדום ומרשים
ויחד עם זאת קלאסי וצנוע.

כלל מס' 2: לכי על בטוח / פחות זה הרבה יותר...
לפאשניסטות סולידיות / לנשים שרוצות ללכת על בטוח אני ממליצה לשלב את 
הדפוס באמצעות אקססוריס: חגורה, משקפיים, שרשרת, עגילים, מטריה, בטנה של מעיל או בטנת ג'קט מקופלת כלפי חוץ - ספק נראה ספק לא, צווארון של חולצה, כיס מנומר של מכנסיים ולאט לאט (או שלא...) עם האומץ והביטחון לעבור לפריטים מנומרים "כבדים" יותר וגם אז עדיף לבחור פריט אחד מנומר ולשלב אותו עם פריטי לבוש נוספים בגוונים בסיסיים וקלאסיים כמו שחור, לבן או עם גוונים טבעיים כמו קרם, שמנת, ניוד, חומים וכו'.

מנומר מבצבץ למתחילות:



carolinesmode.com 


כיס מנומר לתוספת שתופסת...

what-do-i-wear.com


כלל מס' 3:  שלבי מנומר עם פרינטים נוספים - מיועד לפאשניסטות מתקדמות בלבד.

הדפוס המנומר משתלב נהדר עם מגוון רחב של פרינטים כגון: פרחוני, פסים, צבאי, נקודות, משובץ ומה לא ובלבד שהגוון הכללי יהיה אחיד. נכון, לא פשוט לשלב פרינטים וזו מלאכה שתצליח בעיקר לפאשניסטות מיומנות אבל אני מבטיחה לכולכן שעם הניסיון וההעזה, העבודה תצליח גם למתחילות.
בינתיים קבלו כמה אימג'ים להשראה:



streetpeeper.com


PINTEREST


PINTEREST

superficialgirls.com

kingdomofstyle.typepad.co.uk

פרינט על פרינט על פרינט: שלושת הטרנדים הכי לוהטים לחורף 2014 משולבים יחד: משבצות, מנומר ופרחוני שמבצבץ מתחת לג'קט מתוך קמפיין בלו גירל של בלומארין בכיכובה של הדוגמנית Jemma Baines



וגרסה קלילה יותר לשילוב של משבצות ומנומר - אאוטפיט שכל אחת יכולה לאמץ!

מכאן


כלל מס' 4:  שמרי על שיק קלאסי 
בגלל אותו גבול דק שבין הטראש לשיק כדאי להעדיף פריטים מנומרים בגזרות קלאסיות: חצאיות עפרון, חולצות מכופתרות, מכנסיים מחוייטים ופחות טייצים, גופיות, מחוכים, בעיקר אם הם זולים (תרתי משמע).

אנסמבל של צבעים משלימים: שחור, זהב ומנומר למראה אלגנטי ומלא נוכחות. שימו לב לגזרת החצאית הקלאסית (עפרון) שמעדנת את השדר החייתי.
מכאן


כלל מס' 4: "KEEP IT SIMPLE"
אם ברצונך להשיג מראה יומיומי ולהימנע ממראה מהודר /רשמי מידיי פשוט שלבי את הפרינט המנומר עם דנים - ג'ינס:






קסטרו סתיו - חורף 2014


PINTEREST


ולי כבר יש חשק לכמה חברבורות, מה איתכן? הנה מס' המלצות דה לוקס:) 

אם ברצונכן לפנק את הגברים הנועזים שלכן (ועל הדרך גם את עצמכן...כי אם תשאלו אותי בכיף הייתי מאמצת את שתי החולצות הבאות לארוני :) ) טוב, בסדר... אז אולי את החברים הגאים שלכן...?
 לרכישה כאן - River Island                                            לרכישה כאן - ASOS


שמלת מקסי משגעת של ג'ולייט 
סטודיו - סגולה 9, מתחם נגה
חנות - עמיעד 13, שוק הפשפשים
 


חברבורות עדינות בגוון בהיר, שאינן גונבות את הפוקוס אבל עושות את העבודה. מתה על זה!
 גופיה מנומרת - ASOS                                                      שמלה מנומרת - ASOS
             לרכישה כאן                                                                       לרכישה כאן
                

מכנסי שרוואל מנומרים - ASOS
לרכישה כאן

וגם במנגו לא דילגו על הלוק המנומר עם סריג קרדיגן הורס: 

MANGO

ואחרונה חביבה, שמלת סטרפלס מנומרת של המותג האוסטרלי, ZIMMERMANN שמפתיע אותי כל פעם מחדש בגזרות נהדרות:

Honour Cats Eye Dress

לרכישה כאן

באופן אישי, אציין שאני הכי מתחברת לפרינט בעל הגוונים החומים/זהובים על אף שהיום אפשר למצוא פריטים מנומרים בצבעים שונים ומגוונים אבל הם פחות עושים לי את זה.
ולסיכום, אם כבר בחרתן באאוטפיט מנומר דייקו במינון וליבשו אותו בעידון, וכפי שאמרה הסטייליסטית המוערכת, ליאת אשורי בכנס "נשים עד הקצה" שבו נכחתי ועליו כתבתי את הפוסט "עצות הזהב להופעה נהדרת":
"לא חייבים ללבוש מנומר עם אודם אדום וגרביוני רשת..." 
את הבנת את זה ברכה? :)


שבוע טוב נמרות...