דפים

31.1.2013

הבחור הלוהט ממנילה The coolest Guy From Manila

הוא שובר את כל חוקי האופנה האפשריים. הוא בלוגר, מעצב ועורך אופנה. קבלו את הבחור הכי לוהט בעיר!!! אנדרה ג'וד ממנילה, פיליפינים.
הבחור הוא מייצג אומנות מהלך של ממש. סטיב ג'ובס של עולם האופנה (כך הבחור רואה את עצמו בעתיד ויש לו מספיק סיבות!) ההופעות שלו מסקרנות, תיאטרליות ויחד עם זאת אלגנטיות, עשויות היטב, הוא חושב על הכל ולא מפספס שום פרט, מאוד מדוייק! מקור השראה בלתי נדלה לכל מי שהאופנה זורמת בעורקיו. באאוטפיטים שהוא יוצר אין התייחסות למגדר כך שכולם יכולים לספוג ממנו השראה: נשים וגברים כאחד. ג'וד הוא סטייליסט סופר יצירתי וחסר גבולות! יש מחשבה מאחורי כל פרט ופרט. אז נכון שרוב האנשים לא יכולים לצאת כך לעבודה אבל תארו לכם עולם שבו זה היה מתאפשר... האם לא היה הרבה יותר מעניין לכולנו?
אופנה היא FUN, כלי לביטוי - אז למה לא להשתמש בה???
רב האנשים יוצאים לעוד יום עבודה חנוטים בחליפות במקרה הטוב (לא שזה לא נחמד ויפה לעיתים, אבל קצת לרענן?) ובמקרה הפחות טוב הם יוצאים עם מכנסיים מהוהים וחולצה שידעה ימים יפים יותר. נכון שיש גם כאלו שמשקיעים (אין הנחתום מעיד על עיסתו, אך אחרים וודאי יעידו...אהממממ - זה הזמן מושון... שאני אחת מהם :) אבל גם הם וגם אני לא מעיזים מספיק, בטח לא כמו אנדרה, כי רובנו וגם אני שבויים בקונספציות שהגדירה החברה או שאולי אנחנו בעצמנו הגדרנו אותן???
אז קדימה אנשים, צאו ותחגגו את עצמכם! יש לכם פה מלא השראה...

להזכירכם, הקיץ הקרוב עומד להיות קיץ של ניגודים, קולקציות בשחור ולבן כבר על המדפים אז הנה ההזדמנות הכי טובה שיש לקבל השראה מהסטייליסט המוכשר לאאוטפיטים בשחור ולבן. ג'וד מציג אותם בצורה כ"כ ורסטילית ומדוייקת שאי אפשר שלא להתפעל!

כל התמונות מתוך הבלוג של אנדרה ג'וד: THE AVANTGARDIEN



שימו לב לגרביים



מי פיספס את העניבה?


רב האקססוריס מעוצבים ע"י אנדרה






ותהיו בטוחים שאלו הן רק חלק מהפרשנויות הרבות שלו לשחור ולבן - מדהים!!!




























בראיון שנערך עמו לפני כשנה סיפר אנדרה ליורי לי מ- lookbook.nu שהוא מתפרנס מעבודתו בחברת אופנה וכן שהוא מעצב אקססוריס, בגדי ים, הלבשה תחתונה, נעליים ואפילו בשמים. הוא נחשף לראשונה לאופנה בגיל 
מאוד צעיר כשהצטרף לאביו שתפר את בגדיו אצל החייט ולאימו שגם היא נעזרה בתופרת קוטור לעיצוב בגדיה. אירועים אלה היו בעצם הקטליזטור שהניע אותו להתעניין באופנה. "אופנה היא דרך חיים... היא פשוט חלק ממני" אמר בראיון. כשנשאל כיצד נראית סצנת האופנה במנילה סיפר שהיא חיה ונושמת, סצנה צעירה מיוחדת ומתפתחת. אנדרה ממליץ לכולם לבוא ולבקר במדינתו על חופיה המדהימים ומימי הים הצלולים והכחולים אבל חולם לטייל ברוסיה ולצלם את עצמו בכיכר האדומה. תחומי העניין שלו הם אופנה, מן הסתם, סרטים, צילום, אומנות, מוסיקה, נסיעות, תרבות ופרסום. הוא מרבה לחקור ולהתעניין בהם וזאת הסיבה גם שלא יוכל לחיות ללא...האינטרנט! בנוגע למלתחתו הפרטית ציין שהצבעים האהובים עליו הם זהב וכסף וכן שהיא מכילה בעיקר תוצרת מקומית של מעצבים פיליפינים. המותגים הבינלאומיים הנערצים עליו הם בלנסיאגה, סלין, פראדה, ג'יבנשי וכריסטיאן דיור. הנעליים לדעתו של אנדרה הן אלו שיעשו או יהרסו את ההופעה כי הן למעשה החלק החשוב ביותר. עוד טוען כי ניתן לגלות את אופיו של האדם רק מלהביט בנעליו...כשנשאל על איזה על חוק אופנה הוא תמיד שומר ועל איזה אף פעם לא הוא השיב כי הספיק לנפץ כל חוק אופנה שרשום בספר :) כך שמבחינתו אין חוקים. האאוטפיט האחרון שהוא לובש הוא תמיד זה האהוב עליו ביותר (כמו כולנו, לא?) 


ועכשיו לחלק היותר מרשים בפוסט הנ"ל ובו ההופעות הצבעוניות והמרהיבות של הבחור: השיער, הצבעים, התסרוקות, האקססוריס, 
שילובי הפרינטים והסטיילינג המופלא שג'וד עושה הם פשוט חגיגה לעיניים וללב. אין מה להוסיף...תראו בעצמכם.


ו








































הוא כ"כ נהדר הבחור שאת המשוכנעים אין צורך לשכנע אבל לכל אלה שקצת מתקשים לעכל אותו, יש לי המלצה: נסו להתמסר לשילובי הצבעים ולשילובי הפרינטים הנפלאים, לסטיילינג ולחיבורים היצירתיים. נסו להביט על הפרטים יותר מאשר על התוצאה הסופית ואם זה לא עוזר תנסו לקבל השראה לפורים אולי אז תתפסו קצת אומץ...:)


אופנה היא אומנות וב"באומנות כמו באומנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה"...


24.1.2013

...YES I WOOD

בהשראת ט"ו בשבט חשבתי שיהיה נחמד לארח אתכם פה אצלי ולהראות לכם (ולעצמי) יצירות מסוגים שונים חלקן שימושיות יותר וחלקן קצת פחות אבל כולן מדהימות ועשויות מ... ע ץ. העץ הוא חומר גלם נהדר, בעל מגוון אפשרויות. ניתן לשחק עם המרקמים השונים שלו, הטקסטורות ושלל גווניו באופן אינסופי כמעט, הנה תראו:
 

אלו הם שעונים של חברת WEWOOD עשויים 100% עץ, נטולי כימיקלים ורעלנים, היפואלרגניים - כך שכל הרגישים למתכות שונות ישמחו לשמוע אודותם... ותודו שהם נראים שיקים במיוחד!!! בשמחה הייתי מאמצת אחד כזה.



הפילוסופיה של החברה כ"כ פיוטית שהייתי חיייבת להביא לכם אותה כלשונה, על מנת לא לחטוא למקור:

"WeWOOD lets us rediscover nature in its beauty, its simplicity and inspired design. It reminds us of a tree’s powerful way of life; rooted, yet reaching. Completely absent of artificial and toxic materials, the WeWOOD Timepiece is as natural as your wrist. It respects your skin as you respect nature by choosing it. Your WeWOOD Watch breathes the same air that you breathe and may awaken memories from another time and place. Your WeWOOD Watch records your sensations and shares your experiences as the perfect natural mate, whose story also becomes yours to wear, smell and feel." 

רק מהקריאה בא לי שיהיה לי משהו שלהם... :)
החברה גם מתחייבת לשתול עץ על כל רכישת שעון - "One Watch  – One Tree – One Planet"

זהו שעון מדגם יופיטר עשוי מעץ מייפל המשמש גם לבניית כלי נגינה כמו כינור וגיטרה.

דגם יופיטר מעץ מייפל 

השעון הבא עשוי מעץ הגואיקו אשר גדל בדרום אמריקה ומשמש בעיקר לתעשייה הפרמאצבטית בתהליכי הכנת תה טבעי, הגואיקו ידוע בסגולותיו לריפוי מכאובים שונים ובהם ארטריטיס - דלקת פרקים. (אם להיות כנה... לא יודעת אם זה מה שיציל את הסובלים מארטריטיס אבל היי, זה בטח לא יזיק...) חוץ מזה יש לו לוק הורס - ולי זה מספיק!


דגם יופיטר מעץ גואיקו 


עוד ועוד דגמים...


שימו לב למעיל הבא, הייתם מאמינים שהוא עשוי מ...עץ??? פרזר סמית' הוא אומן גילוף עץ, מוכשר במיוחד, שמנסה לשטות בעין האנושית לחשוב שהיצירות שלו אמיתיות לחלוטין והוא בהחלט מצליח!!!







זה דווקא מרענן שמתחת לחזות העץ הקלאסית והשמרנית מסתתרת טכנולוגיית הייטק...:) 

כיסוי אייפון מדליק במיוחד. עשוי עץ עמיד, מגולף בלייזר בדוגמת מצלמה.
לרכישה
גרסה כהה יותר

חברת Urban Spectacles מייצרת משקפי ראייה עם מסגרות עץ מיוחדות ויפות:





הברזל הקר משתלב נהדר עם העץ החם...


חברת SHWOODSHOP מייצרת משקפי שמש עם מסגרת עץ בעבודת יד והם לא פחות יפים מהקודמים:




משקפים יש? יש! ואיפה נאחסן אותם? 
חברת HERRLICHT שאף היא מעצבת משקפיים מעץ בעבודת יד, מייצרת גם נרתיקים מעץ למשקפיים:




ראיתם פעם עניבה מעץ? הנה... אפשר להעניק כמתנה הומוריסטית ויכולה אף להתאים לאנשים מיוחדים שאוהבים לתת שואו (אומנים, עובדי משרד פרסום, יח"צ וכו')

עניבת עץ מיוחדת בעבודת יד - להשיג ב uncommongoods


נכון שאי אפשר בלי עיצובים תוצרת הארץ, כחול לבן:

נוריתמי - אני מאוד אוהבת את העיצובים הגיאומטריים של אלינור אידלמן - אדריכלית פנים ואמה תמר אבני - אומנית וצורפת, בעלות המותג המשגע נוריתמי. הסגנון העיצובי הוא גיאומטרי והתכשיטים עשויים מחומרים שונים כמו עץ, נירוסטה, פליז, זהב, ברזל, טקסטיל ופולימר. המותג משווק בארץ ובחו"ל. 


כיאה לפוסט הנ"ל, בחרתי מתוך הקולקציה הרחבה של נוריתמי, מקבץ אקססוריס מעץ בעלי נוכחות מרשימה.

אקססוריס ותכשיטים מעץ להופעה עם נוכחות - נוריתמי


במחלקת האקססוריס הפרטית שלי מככבים עגילי ה"חריש" שלי (מלשון חורשת עליהם...:) ואפילו ברגע זה אני עונדת אותם, עגילי ג'וזפין (בתמונה העליונה) של מיכל בן עמי - מעצבת אקססוריס בסגנון אקלקטי. העגילים  עשויים עץ צפצפה בשילוב אלמנט גיאומטרי מוזהב.



מיכל בן עמי


סטייטמנט פיס מבית סטלה מקרטני, האחת והיחידה! כמה כשרון באשה אחת??? עיצוב מרהיב לקלאץ' אקורדיון מעץ. אומנם כבר לא ניתן להשיג (מקולקציה ישנה) אבל הוא פיס אוף ארט של ממש ומלא השראה.
אם מישהי מצליחה לשים את ידה עליו, היא מוזמנת להתקשר אלי...




מתוך Accessories Magazine ליקטתי מס' פריטים מעץ/בהשראתו.


למעלה: טבעות עץ מקסימות עם כתם צבע
במרכז
קלאץ' מדליק מעץ, צמידים של המעצבת  Kara Ross,
שרשרת (סטייטמנט פיס) עם תליון מעץ
למטה:  שמלה - פרינט אפקט עץ - רודארטה אביב 2011


לא, זה לא וואשי טייפ...:) זו יצירת אומנות מקסימה מכפיסי עץ שונים.


Pinterest


כדי להכניס לבית אווירה חמימה, בייתית ומזמינה כדאי לעשות שימוש בעיצובים מעץ, דוגמא אחת היא בדמותו של כסא נדנדה בגרסה קצת פחות קונבנציונאלית אך יחד עם זאת מעוצבת, מרגיעה ונוחה.

כסא נדנדה מעוצב מעץ

ולדוגמא השנייה, מי יודע/ת מהו דקובריק...?
מעצבי הפנים שביניכם כבר יודעים את התשובה... לשאר אגלה שזוהי משרבייה מעץ תעשייתי שמיוצרת ע"י מעצבי המוצר יהודה ועדי סוליקרו. הדקובריק היא בעצם לבנה מעוצבת, מותאמת לקירות גבס וכל אחד יכול להרכיב בעצמו. היא מתאימה כדקורציה/הגדרת חלל/חציצה/אוורור/הכנסת אור בכל חלל מגורים. הדקובריק ניתן לפירוק ולהעברה בקלות כך שמתאים מאוד לשימוש בדירות שכורות ומה שמשמח במוצר הנפלא הזה שהייצור נעשה בשיתוף כישורית - מפעל לאנשים עם צרכים מיוחדים. עוד על דקובריק באתר החברה או בעמוד הפייסבוק.


להשיג בדקובריק 


אחרי כל השימושים הנהדרים הללו בעץ יש צורך להחזיר קצת לטבע, אז מה דעתכן/ם לשתול איזה עץ או שניים לכבוד החג? לכל התרצנים: קרן קיימת לישראל נותנת פתרון יעיל ונוח, ״הקלק וטע״, לא צוחקת! תנסו...

ט"ו בשבט שמח

19.1.2013

בוהו שיק Boho Chic

זה דווקא נחמד שיש לי בלוג ואני יכולה לכתוב רק על הדברים שאני אוהבת במיוחד. הפעם החלטתי לשתף אתכם בסגנון שמאוד מאוד מאוד אהוב עליי, הבוהו שיק ושתכליתו היא צבעוניות, שחרור ושיק קז'ואלי.
המילה בוהו היא בעצם קיצור של המילה בוהמה/בוהמי שעפ"י ההגדרה המילונית המקובלת כיום הוא: "אדם בעל נטיות אמנותיות או רוחניות, החי ונוהג ללא התחשבות בכללים ובמוסכמות המקובלות". (ויקיפדיה תודה). האלמנטים המרכיבים את הסגנון הנ"ל מקבלים השראה מהמאה ה- 15 עת קהילות צוענים נוודים הסתובבו כחריגים ולבשו מלבושים מיוחדים ואופיניים להם. לסגנון הבוהו שיק ישנו גם ערוץ ממשיך, היפי שיק, אשר נולד בשנות ה 60 של המאה הקודמת בארצות הברית ונקרא על שמה של תנועת ילדי הפרחים (ההיפים) אשר החלה כתנועת מחאה והטיפה לנטישת דרך המלחמה והחלפתה בתרבות של מוסיקה וסמים. 
הסגנון הבוהמייני, המשוחרר והצבעוני הוא לא עוד טרנד חולף בעולם האופנה. בדיוק כמו הדנים (הג'ינס) הוא כאן כדי להישאר.

הבוהו שיק הוא סגנון המשלב מס' אלמנטים חיונייים:
- שכבות המורכבות משמלות או חצאיות מקסי שיפון/משי משוחררות, גלביות, חולצות רקומותווסטים עשויים
  פרווה 
(סינטטית כמובן)/ ג'ינס/ז'מש/קרושה, קרדיגנים, כובעים רחבי שוליים וגם מכנסיים מתרחבים בגזרת
  פדלפון הם 
חלק מהלוק האותנטי אך אני באופן אישי פחות אוהבת אותם.
- צבעוניות רבה, פרינטים שבטיים/אתניים, בדים בצביעת טאי דאי.
- אקססוריס רבים: חגורות עור קלועות/פרנזים/חרוזים, עגילי חישוק או נוצה, תיקי גובלן או תיקים מעורות רכים
  עם/
בלי פרנזים, תיקי קש קלועים שתלויים בהצלב על המותן, שרשראות גדולות וצמידים מאבנים טבעיות,
  צדפים, נוצות או 
עץ ומשקפי שמש גדולים. 
- נעליים: מגפיים מחוספסים נמוכים ואפשר גבוהים במראה נוזלי מז'מש, מגפי בוקרים או לחילופין מוקסינים, 
  סנדלי רצועות מעור או סנדלי אצבע משודרגים.


סטיילינג דה לוקס למראה בוהו שיק:
חולצה רקומה בסגנון בוהו שיק עם צווארון קשירה -  Antik Batik
ווסט אתני בגימור פרווה - 
 Antik Batik 
תיק קנבס עם רצועות דמויות עור, משקפי שמש וצמידים -  H&M
מגפיי ג'ני שחורים - 
Isabel Marant



ווג

ווג


פסטיבל קואצ'לה 2012
הפסטיבל שמתקיים בקליפורניה, ארצות הברית נמשך 3 ימים והוא אחד
מפסטיבלי המוזיקה והאמנות הגדולים בעולם. 

פלורנס וולש


הבלוגרית ממנילה במראה בוהו שיק


ג'סיקה הבלוגרית בשמלת וינטג' 


תיק גובלן מושלם ללוק בוהמייני

הבלוגרית קורטני

10 המלצות ליצירת לוק בוהמייני:

1. לא חייבים לאמץ את הטוטאל לוק המושלם והעמוס. נגיעות בוהו שיק קלות בהחלט יספיקו ובכל זאת, אם
    חפצת בלוק בוהמייני קלאסי אל תוותרי על השמלה הרפויה והשרשראות האופייניות.
2. לרובכן יש כנראה 
חצאית או שמלת מקסי אחת לפחות מהעונות הקודמות...והן בהחלט יכולות לשמש 
    בסיס טוב ליצירת לוק בוהמייני.
3. שלבי פריטים בעלי דפוסים שונים (רצוי בעלי גוון דומה). 
אם אינך בטוחה בשילובים שאת יוצרת, עדיף להמעיט
    מאשר להעמיס על הלוק. 

4. ליבשי שכבות (שמלה רפויה + וסט/קרדיגן/שכמיה) לקבלת המראה הרצוי.
5. ב H&M כבר הציגו 
לאביב הקרוב וסט מגניב בסגנון בוהו שיק (מצ"ב תמונה בהמשך) ועוד מספר פריטים
    אותם תוכלי לשלב ליצירת הלוק
.
6. חנויות יד שניה ווינטג', שווקי פשפשים ושווקי עתיקות הם מקומות נהדרים למציאת פריטים מיוחדים בסגנון
    בוהו /היפי שיק. שווה לחפש משקפיי שמש וינטג', תיקי עור מיוחדים עם/בלי פרנזים, חולצות עם רקמות
    מיוחדות, כובעים רחבים, צעיפי וינטג' בגוונים טבעיים, צמידים/שרשראות מעץ ומאבנים טבעיות.
7. 
בוהו שיק בהחלט מתאים גם למי שגזרתה אינה צנומה במיוחד ואפילו מחמיא מאוד והכי נוח לנשים בהריון.
8. ניתן לבנות לוק קייצי או לוק חורפי בהשראת הבוהו שיק עם אותו הבסיס בדיוק: בגרסת הקיץ ננעל סנדלי
    רצועות מעור ושמלה קלילה עם וסט קצרצר ואת אותה השמלה ניתן ללבוש גם בחורף בשילוב שכמיה/קרדיגן
    ומגפיים מחוספסים.
9. שלבי שיער פזור ומעט גלי (בלונדיני מתנפנף ברוח עם תאורת שמש רכה עליו יראה נהדר ...: ).
10. התמונות הבאות הן דוגמאות מצויינות לאיך יוצרים לוק בוהמייני משובח, לימדי מהן.


הכוכבות שניחנות בחוש סטייל משובח ביותר ונראות נהדר בלוק בוהמייני הן התאומות לבית אולסן:
מרי קייט ואשלי בעלות מותג האופנה היוקרתי "The Row".


אלופות הסטייל מרי קייט ואשלי אולסן

לוק בוהמייני
שמלת מקסי רכה בצביעת טאי דאי בתוספת מגוון צמידי צדפים ואבנים טבעיות


בוהו שיק אלגנטי ושחור
 J
acques Brinon/The Associated Press




סטריט לוק בוהמייני

שמלה בסגנון בוהו שיק  ANTIK BATIK

הפעם עם מכנסיים

בוהו שיק עם שמלת תחרה, פנינים ומטפחת ראש

כוכבת נוספת, מחסידות הסטייל האמור היא ניקול ריצ'י שמרבה להופיע בשמלות ובלוק בוהמייני:


ניקול ריצ'י - בזכות הכובע והשרשראות מתקבל המראה...


   מכאן      ומכאן

inspirebohemia.com

מכאן


yacamim-spring-summer-2012-campaign

MADDY



בוהו שיק בג'ינס - גם אפשרי  - הבלוגרית אולגה
מכאן

בוהו שיק אלגנטי - שטוקהולם סטריט

וסט בסגנון בוהו שיק - H&M לאביב 2013


התיקים הכי יפים ללוק בוהמייני:
1. תיק יד בשילוב עור חום - סופר שיקי - 
רלף לורן 
2. תיק רקום בגוונים טבעיים
3. 
תיק פרנזים חום - רלף לורן
4. תיק גובלן -  DIY
5. תיק קנבס עם רצועות דמויות עור
6. תיק גב אתני - free people
7. תיק יד אתני גדול - 
ZARA
תמונת תיקים בחוף הים - פינטרסט




חולצה, חצאית ווסט - Antik Batik 

קרדיגן מולטיקולור "יוקה" - Antik Batik


למכנסיים הרחבים של  ZARA ניתן להוסיף גופיה משוחררת ווסט
או חולצה רקומה ואת כבר בדרך ללוק המושלם...


מוקסינים וינטג' לבנים עם פרנזים - Thrush


ועכשיו, אחרי שספגתן מספיק השראה ללוק...אני מגלה לכן את שם האתר הסופר שיקי לפריטים בוהמיינים, מוכנות?

free people !!!

חברות - שלא תגידו שלא הזהרתי אתכן...אם אתן רוצות להישאר עם קצת כסף בחשבון הבנק, אולי עדיף שלא תיכנסו לאתר משום ש: א. הכל יפה שם! ב. לא ממש זול... תהנו!


מגפוני אוקספורד בגוון שזוף, לא הורסות??? .free people


שמלת "פיסמייקר" - לא הורסת???
free people


שמלת "פיס" חום לבן - לא הורסת???
free people


וסט חאקי עם שרוולי צמר - free people


וסט אתני בגימור פרווה - free people


שמלת בוהו שיק קצרה וקלאסית ללוק בוהמייני - לא הורסת???
free people


זו אותה השמלה שבתמונה למעלה - free people

שמלת מיני שחורה עם הדפס פרחוני  - free people
554 ש"ח


שמלת מקסי תחרה לבנה - free people
741 ש"ח

שמלת מקסי שחורה עם מפתח וי רחב בגב - מצוינת כבסיס ללוק
 554 ש"ח - free people

שמלה בגוון אדום עם פרינט שבטי - free people


שמלת  מקסי תחרה מהממת יכולה לשמש כבסיס נהדר ללוק
free people


אז אם כך, בקיץ או בחורף, מידה יותר או מידה פחות - כל אחת יכולה לאמץ את המראה הלא מתאמץ.
אשמח לקבל מכן את הגרסאות שלכן למראה הבוהו שיק שהרכבתן בעצמכן ואתן מוזמנות לעקוב ולהתייעץ איתי בדף הפייסבוק שלי וגם מוזמנות להצטרף כחברות לבלוג דה לוקס. הלוק הבוהמייני המוצלח ביותר יפורסם פה בבלוג :)

PEACE  AND  LOVE