דפים

22.9.2013

אומנם לא בירקין אבל הוא לגמרי שלי! !It's not a Birkin but it's all mine

יש נשים שמשתגעות על נעליים! יש נשים שמשתגעות על תיקים! ויש את אלו שגם וגם...:) אז אם אתן משתייכות לשתי הקבוצות האחרונות, בטח תרצו לשמוע על סדנת התיקים של המעצבת שולי גויטיין בעלת המותג "ליצור בעור - סדנאות אומן עם שולי גויטיין" שבה תוכלו להכין תיק מ-ש-ג-ע וכולו עיצוב אישי מעשה ידייכן להתפאר.
חייבת להודות שכבר למעלה מחודש אני זוממת על הסדנה של שולי ופשוט לא יצא לי, עד שלשום, יום שישי. רצה השם ואנוכי וסוף סוף התארחתי בסדנת התיקים המ-ד-ה-י-מ-ה הזו (כבר אמרתי? :)! פיניתי לעצמי 3 שעות (וטיפ טיפה...) של  GOOD TIME, שקט, יצירה, עיצוב ובריזה מרעננת מהים וישבתי להכין את התיק שכ"כ רציתי. ההשראה לעיצוב התיק הגיעה מתמונה שהעליתי בשבוע שעבר לדף הפייסבוק של הבלוג  (זה הזמן להצטרף אלינו...) ובה הופיע קלאץ' אוברסייז ה-ו-ר-ס (!) את הבריאות, עליו מובלט המשפט: SIZE DOES MATTER...:) מה אתן אומרות?
מפה לשם, התיק הזה לא יצא לי מהראש ומכיוון שאני מאוד מאוד אוהבת קליגפיה וטקסטורות החלטתי לשלב בין השתיים וליצור את התיק שתראו כאן בהמשך.
אז כפי שסיפרתי לכן, יום שישי שעבר, לאחר ערב סוכות, שעת בוקר. העולם מתנהל באיטיות נעימה ומשמחת של חופשה מתמשכת, כולם רגועים וגם אני בדרכי לבית מקסים בהרצליה, שנבחר הפעם לארח את סדנת התיקים. את הסדנה מעבירה כאמור, המעצבת והאומנית שולי גויטיין, בוגרת בצלאל, שהחלה את הרומן שלה עם עור כחומר גלם, כבר אז בלימודי עיצוב נעליים במחלקה לצורפות ואביזרי אופנה בבצלאל, משם המשיכה לאיטליה ללימודים מקצועיים ואף עבדה בארצות הברית כמעצבת נעליים ב Keds וב - Cole-Haan (חברת בת של Nike). והיום, לאחר 10 שנים כמעצבת בכירה של טבע נאות, שולי מקדישה את זמנה להעברת הידע שצברה ולהוראת עיצוב פריטים ייחודיים מעור, בטכניקות שהיא פיתחה.
לשולי מגוון סדנאות (נודדות) לעיצוב בעור
 כאשר בכל סדנא מתארחות 6-10 נשים (גם גברים יתקבלו בשמחה...) לזמן יצירה מהנה ופרודוקטיבי. בסדנאות האינטימיות מעניקה שולי תשומת לב אישית לכל אחת ואחת ומסבירה בסבלנות ובנועם את הטכניקות ואת תהליכי העבודה, כך שהסיכוי היחידי שלכן הוא להצליח :)!!!

רוצות לראות מה היה? בבקשה - 

פטיש הגומי היפה - כל אחת והאהבות שלה....

התלבטתי קלות מה ללבוש לסדנה, חשבתי שבטח אתלכלך ולכן העדפתי "בגדי עבודה" כאלה שלא ממש יהיה לי אכפת אם יקרה להם משהו...התברר שטעיתי. העבודה מאוד נקייה ופרט אולי לשלב מריחת הדבק שאף הוא מתבצע בעזרת מכחול, אין סיכוי לשמץ כתם/לכלוך. אז בנות, אתן מוזמנות להשקיע :) 

אם כבר לפרסם מותג...

על השולחן מונחים חומרים וכלי עבודה רבים: עורות, ניטים, סרגלים, מכשירי חירור וחיתוך, מכשירי ניטים, עטי סימון, דפי השראה עם צורות גרפיות ועוד ועוד...


חייבת מכונת ניטים כזו!

היכן למקם את הניטים?

מבטיחה לכן שזה הרבה יותר פשוט מאיך שזה נראה
ואיך שאני אוהבת !

גבירותיי ורבותיי - יש לנו מ-ה-פ-ך!
(תמיד רציתי להגיד את המשפט הזה...:) )

את התיק שהכנתי, ייעדתי כתיק מסמכים אישי, מעין ארנק גדול אליו אכניס את תעודת הזהות, הכרטיסים, ארנקון עם כסף קטן וכו' ובשעת הצורך יהפוך כמובן לקלאץ' היסטרי  הנושא את שם הבלוג שלי "THE LOOKS" אם כבר לפרסם מישהו... חחח
ואחרי כל העבודה המהנה יצאנו עם שלל שווה ביותר!!!

וכיצד משלבים את הקלאץ' אתן שואלות? אז הנה הצעת לבוש סופר נוחה ושיקית ללוק מעט אדג'י (כמובן שזו רק אחת מאינספור וריאציות שאפשר לסגנן והקלאץ' יתאים גם לסגנון מחויט):
סטיילינג דה לוקס:
טי שרט - זארה ילדים
טייץ שחור דמוי עור - טופ שופ
סנדלי עקב - Clarks
שרשרת - עבודת יד בעיצובי
עגילי כסף עגולים - H&M
קלאץ' הורס - בעיצובי - חדש מהסדנה :)

בנות, הקלאץ' עשוי ונראה הכי מקצועי שיש! חברות שראו את התיק שהכנתי פשוט נדהמו מהעיצוב ומהאיכות שלא נופלת אלא עולה על הרבה תיקים שנמכרים בשווקים וברשתות, וזאת כמובן הודות לשולי שחשבה על כל פרט ופרט בתכנון הגזרה, בשלבי העבודה הקלים והמפורטים ובבחירת כלי העבודה והחומרים האיכותיים, המשמשים בתעשיית הנעלייים, האופנה וכו'. 

קיצר בנות, זו ה-סדנה להיות בה! וההפתעה: רוצה סדנת תיקים חינם? פשוט תזמיני 5 חברות (לפחות), תארחי את כולן אצלך בבית, בסטודיו או במקום העבודה והסדנה עבורך, חינם!!! שווה, לא? :)
אז תודה רבה שולי ותודה גם לשאר הבנות. מאוד מאוד נהניתי! 

נ.ב. סיוונוש - בונה עלייך לסדנה הבאה...:) כי מה זה בא לי עוד פעם!


      מועדים לשמחה