דפים

24.1.2013

...YES I WOOD

בהשראת ט"ו בשבט חשבתי שיהיה נחמד לארח אתכם פה אצלי ולהראות לכם (ולעצמי) יצירות מסוגים שונים חלקן שימושיות יותר וחלקן קצת פחות אבל כולן מדהימות ועשויות מ... ע ץ. העץ הוא חומר גלם נהדר, בעל מגוון אפשרויות. ניתן לשחק עם המרקמים השונים שלו, הטקסטורות ושלל גווניו באופן אינסופי כמעט, הנה תראו:
 

אלו הם שעונים של חברת WEWOOD עשויים 100% עץ, נטולי כימיקלים ורעלנים, היפואלרגניים - כך שכל הרגישים למתכות שונות ישמחו לשמוע אודותם... ותודו שהם נראים שיקים במיוחד!!! בשמחה הייתי מאמצת אחד כזה.



הפילוסופיה של החברה כ"כ פיוטית שהייתי חיייבת להביא לכם אותה כלשונה, על מנת לא לחטוא למקור:

"WeWOOD lets us rediscover nature in its beauty, its simplicity and inspired design. It reminds us of a tree’s powerful way of life; rooted, yet reaching. Completely absent of artificial and toxic materials, the WeWOOD Timepiece is as natural as your wrist. It respects your skin as you respect nature by choosing it. Your WeWOOD Watch breathes the same air that you breathe and may awaken memories from another time and place. Your WeWOOD Watch records your sensations and shares your experiences as the perfect natural mate, whose story also becomes yours to wear, smell and feel." 

רק מהקריאה בא לי שיהיה לי משהו שלהם... :)
החברה גם מתחייבת לשתול עץ על כל רכישת שעון - "One Watch  – One Tree – One Planet"

זהו שעון מדגם יופיטר עשוי מעץ מייפל המשמש גם לבניית כלי נגינה כמו כינור וגיטרה.

דגם יופיטר מעץ מייפל 

השעון הבא עשוי מעץ הגואיקו אשר גדל בדרום אמריקה ומשמש בעיקר לתעשייה הפרמאצבטית בתהליכי הכנת תה טבעי, הגואיקו ידוע בסגולותיו לריפוי מכאובים שונים ובהם ארטריטיס - דלקת פרקים. (אם להיות כנה... לא יודעת אם זה מה שיציל את הסובלים מארטריטיס אבל היי, זה בטח לא יזיק...) חוץ מזה יש לו לוק הורס - ולי זה מספיק!


דגם יופיטר מעץ גואיקו 


עוד ועוד דגמים...


שימו לב למעיל הבא, הייתם מאמינים שהוא עשוי מ...עץ??? פרזר סמית' הוא אומן גילוף עץ, מוכשר במיוחד, שמנסה לשטות בעין האנושית לחשוב שהיצירות שלו אמיתיות לחלוטין והוא בהחלט מצליח!!!







זה דווקא מרענן שמתחת לחזות העץ הקלאסית והשמרנית מסתתרת טכנולוגיית הייטק...:) 

כיסוי אייפון מדליק במיוחד. עשוי עץ עמיד, מגולף בלייזר בדוגמת מצלמה.
לרכישה
גרסה כהה יותר

חברת Urban Spectacles מייצרת משקפי ראייה עם מסגרות עץ מיוחדות ויפות:





הברזל הקר משתלב נהדר עם העץ החם...


חברת SHWOODSHOP מייצרת משקפי שמש עם מסגרת עץ בעבודת יד והם לא פחות יפים מהקודמים:




משקפים יש? יש! ואיפה נאחסן אותם? 
חברת HERRLICHT שאף היא מעצבת משקפיים מעץ בעבודת יד, מייצרת גם נרתיקים מעץ למשקפיים:




ראיתם פעם עניבה מעץ? הנה... אפשר להעניק כמתנה הומוריסטית ויכולה אף להתאים לאנשים מיוחדים שאוהבים לתת שואו (אומנים, עובדי משרד פרסום, יח"צ וכו')

עניבת עץ מיוחדת בעבודת יד - להשיג ב uncommongoods


נכון שאי אפשר בלי עיצובים תוצרת הארץ, כחול לבן:

נוריתמי - אני מאוד אוהבת את העיצובים הגיאומטריים של אלינור אידלמן - אדריכלית פנים ואמה תמר אבני - אומנית וצורפת, בעלות המותג המשגע נוריתמי. הסגנון העיצובי הוא גיאומטרי והתכשיטים עשויים מחומרים שונים כמו עץ, נירוסטה, פליז, זהב, ברזל, טקסטיל ופולימר. המותג משווק בארץ ובחו"ל. 


כיאה לפוסט הנ"ל, בחרתי מתוך הקולקציה הרחבה של נוריתמי, מקבץ אקססוריס מעץ בעלי נוכחות מרשימה.

אקססוריס ותכשיטים מעץ להופעה עם נוכחות - נוריתמי


במחלקת האקססוריס הפרטית שלי מככבים עגילי ה"חריש" שלי (מלשון חורשת עליהם...:) ואפילו ברגע זה אני עונדת אותם, עגילי ג'וזפין (בתמונה העליונה) של מיכל בן עמי - מעצבת אקססוריס בסגנון אקלקטי. העגילים  עשויים עץ צפצפה בשילוב אלמנט גיאומטרי מוזהב.



מיכל בן עמי


סטייטמנט פיס מבית סטלה מקרטני, האחת והיחידה! כמה כשרון באשה אחת??? עיצוב מרהיב לקלאץ' אקורדיון מעץ. אומנם כבר לא ניתן להשיג (מקולקציה ישנה) אבל הוא פיס אוף ארט של ממש ומלא השראה.
אם מישהי מצליחה לשים את ידה עליו, היא מוזמנת להתקשר אלי...




מתוך Accessories Magazine ליקטתי מס' פריטים מעץ/בהשראתו.


למעלה: טבעות עץ מקסימות עם כתם צבע
במרכז
קלאץ' מדליק מעץ, צמידים של המעצבת  Kara Ross,
שרשרת (סטייטמנט פיס) עם תליון מעץ
למטה:  שמלה - פרינט אפקט עץ - רודארטה אביב 2011


לא, זה לא וואשי טייפ...:) זו יצירת אומנות מקסימה מכפיסי עץ שונים.


Pinterest


כדי להכניס לבית אווירה חמימה, בייתית ומזמינה כדאי לעשות שימוש בעיצובים מעץ, דוגמא אחת היא בדמותו של כסא נדנדה בגרסה קצת פחות קונבנציונאלית אך יחד עם זאת מעוצבת, מרגיעה ונוחה.

כסא נדנדה מעוצב מעץ

ולדוגמא השנייה, מי יודע/ת מהו דקובריק...?
מעצבי הפנים שביניכם כבר יודעים את התשובה... לשאר אגלה שזוהי משרבייה מעץ תעשייתי שמיוצרת ע"י מעצבי המוצר יהודה ועדי סוליקרו. הדקובריק היא בעצם לבנה מעוצבת, מותאמת לקירות גבס וכל אחד יכול להרכיב בעצמו. היא מתאימה כדקורציה/הגדרת חלל/חציצה/אוורור/הכנסת אור בכל חלל מגורים. הדקובריק ניתן לפירוק ולהעברה בקלות כך שמתאים מאוד לשימוש בדירות שכורות ומה שמשמח במוצר הנפלא הזה שהייצור נעשה בשיתוף כישורית - מפעל לאנשים עם צרכים מיוחדים. עוד על דקובריק באתר החברה או בעמוד הפייסבוק.


להשיג בדקובריק 


אחרי כל השימושים הנהדרים הללו בעץ יש צורך להחזיר קצת לטבע, אז מה דעתכן/ם לשתול איזה עץ או שניים לכבוד החג? לכל התרצנים: קרן קיימת לישראל נותנת פתרון יעיל ונוח, ״הקלק וטע״, לא צוחקת! תנסו...

ט"ו בשבט שמח