דפים

17.3.2014

GO! GO! GO! ULMERS

לאחר שנת חורף עמוקה וארוכה מידיי, אני שוב איתכם :)! ושלא תחשבו שלא ניסו להעיר אותי, אבל בחיי, כשאני ישנה - אני ישנה! יש אומרים שגם אם היו חופרים לידי את תעלת בלאומילך מחדש... לא הייתי מתעוררת... :) אבל הנה הגיעה השעה, האביב בפתח ואני שמחה להיות כאן ושמחה שהתאזרתם בסבלנות לקראת הפוסט החדש, ספיישל פורים. פוסט עם הרבה מידיי מידע, אבל ספיישל הוא ספיישל הוא ספיישל, לא?

* * *


קצת לפני פורים 2014. שוב האנטנות... שידורים... קליטות...למה מתחפשים השנה? והופס נזכרת שקראתי כתבה של טל מילר בעיתון "ידיעות השרון" אודות נבחרת הפוטבול "כפר סבא הוקס" - אלופי הנוער של ישראל, יש לציין. ב י נ ג ו !!! יש לנו את זה!!! אני נרגעת ונחרדת בו זמנית! מצד אחד תחפושת מקורית, מעוצבת, מתאימה בול לשלושת הגברברים שלי ומנגד, מאיפה קיבינמט אני משיגה להם אותה??? מכאן מתחיל מחול שדים: עבודת מחקר שלא הייתה מביישת תחקירנית בכירה ב"עובדה" איך משיגים מדיי פוטבול כולל ה-כ-ל!!! תוך שבוע וקצת! הזמנה מחו"ל, על אף שהייתה אטרקטיבית מאוד ירדה מהפרק בשל קוצר הזמן. מדים מקוריים ומקצועיים שמאוד מאוד רציתי, לא נמצאו מתאימים למידות גופם של הקטנים שלי ולכן בלית ברירה, פניתי לעצמי :). עצמי ניסתה לשכנע אותי שזה לא פשוט... ולמי יש עכשיו כוח לפרוייקט הזה? ולמה לא לקנות משהו מוכן? כמו כולם? אז עניתי שזה בדיוק מסוג הפרוייקטים שיושבים עליי בול:
לחץ מטורף של זמן יש? יש!
תקציב לא גדול במיוחד יש? יש!
תחפושת שלאף אחד אין? יש!
מחסור היסטרי בשעות שינה יש? יש!
מיגרנה שתגיע בסופו של דבר יש? יש!
וכך מצאתי את עצמי, עוד באותו היום, קונה 3 חולצות דריי פיט (3 ב100 למי שסקרן) תואמות לצבעי נעלי הפקקונים שכבר היו לנו בבית, טייצים שחורים (אותו מחיר בערך), סרטי גומי, ספוג ליצירת מגן חזה וכתפיים וכריות מגן לירכיים, סופגי זיעה לפרקי היד וחומרים להכנת משלוחי מנות. חדורת מוטיבציה התחלתי ביצירת המדים ולאחר מס' לילות ללא שינה ה "ULMERS" קמו לתחייה. 


קבלו את נבחרת הפוטבול הפרטית שלי בהופעת בכורה עולמית :) 

בלוג דה לוקס - פוטבול
קבוצה חדשה בליגת ה IFL
ה ULMERS!!!

בלוג דה לוקס - פוטבול
ה-א-ל-ו-פ-י-ם שלי!

בלוג דה לוקס - פוטבול
יהלי הסנטר (C) בתרגיל הטעיה מס' 8 :)

בלוג דה לוקס - פוטבול
שני במהלך התקפתי נועז!

בלוג  דה לוקס - פוטבול
רבידי אוהב לנצח! 

בלוג דה לוקס - פוטבול
Time - out

בלוג דה לוקס - פוטבול
מודה שעשיתי שימוש בטקטיקה לא חינוכית בעליל אבל יעילה מאוד מסתבר... שוחד :) :) :)
באיזשהו שלב בצילומים רק זה עזר!... נו מילא...כולה תפוצ'יפס...

בלוג דה לוקס - פוטבול
מאחור ומלפנים

והשוס הגדול של פורים 2014 מבחינתי הם כדורי הפוטבול המעוצבים שתפרתי, בעלי סטייל וינטג'י שנראים ממש כמו הדבר האמיתי אלא שלמעשה תיפקדו כמשלוחי מנות לחבר'ה. את הכדורים החלולים מילאתי בממתקים (כמה שנכנס...) וסגרתי בעזרת חוט עור הפוך.

בלוג דה לוקס - משלוח מנות כדור פוטבול DIY
משלוחי מנות מעוצבים DIY - אני :)
החומרים הדרושים:
סול בצבע חום (לכדור) ולבן (לפסים), חוט עור הפוך, צבע לוח גיר שחור: אקוורל
שבלונה בכיתוב וינטג' : דנה ישראלי
מכונת תפירה או חוט ומחט למי שהסבלנות עימה...(מי זאת?)

החומרים מהם עשוי הכדור כ"כ נגישים וזולים שהתוצאה הפתיעה אפילו אותי. כמובן שההתחלה לא הייתה קלה והכדור הראשון נראה שונה מאודדדדד מזה המצולם, שהתקבל לאחר מס' נסיונות נחושים. בסופו של דבר, הכל זרם יופי והצלחתי להגיע לרמת גימור מספקת (בעיני כמובן). כ"כ נהניתי להכין את כדורי הפוטבול הללו שמצאתי את עצמי תופרת עוד ועוד כדורים כמענה לבקשות חוזרות ונשנות מצד הסובבים לקבל אחד כזה. בהמשך אף מילאתי אותם לא בממתקים כי אם באקרילן (חומר למילוי כריות). בחיי שלא יודעת איך יצא לי כזה יפה...?! :) מי אמר אני ולא קיבל???

בלוג דה לוקס - משלוח מנות כדור פוטבול DIY
משלוח מנות דה - לוקס!

פורים 2014 - היה טוב! ועוד יותר טוב שנגמר :) חייבת להשלים שעות שינה!
ולמרות שאני כאן רק מהזוית האופנתית והעיצובית, אשמח מאוד אם פוסט זה יציין תחילתו של טרנד מוצלח ושחקני פוטבול ייראו יותר (יש כבר לא מעט התעניינות מצד ילדים ונוער) ובדרך עקיפה זו גם ייתן עוד פוש קטנטנצ'יק לפריחת ענף הפוטבול הישראלי (ה IFL), שפועל כבר 7 שנים, תופס תאוצה ומעוניין בחשיפה של קהל רב. הגיע הזמן שנגלה אותו בהמונינו, לא? לצערי עדיין לא הסתייע בידינו לצפות בלייב במשחק/אימון ראווה שכן העונה הסתיימה זה מכבר, אבל נשמח מאוד להגיע לאחד כזה בקרוב! מי מצטרף?


ולסיום סיומת חייבת קרדיטים לכל מי ששיגעתי בדרך...:
- לגיא בוהדנה וליעל המקסימה מ"דפוס אהרון", בית הדפוס הכי מקצועי ואדיב בסוקולוב 58 הרצליה.
- ליאיר כהן מפוטבול ישראל על הסיוע והנכונות לעזור וליוסי ורבקה כהן על האירוח הלבבי ואגוזי המקדמיה היפים והטעימים :)
- ליוסי האדיב מ"ליספורטה" - ייצור ושיווק ציוד ספורט וכושר, רמלה.
- לרובין בדים - סוקולוב 54, הרצליה על העצות הטובות!
- לענבל שראל - אחותי, שתרמה מכשרונה ומזמנה היקר. 


- פורים שמח חברים -