דפים

31.1.2013

הבחור הלוהט ממנילה The coolest Guy From Manila

הוא שובר את כל חוקי האופנה האפשריים. הוא בלוגר, מעצב ועורך אופנה. קבלו את הבחור הכי לוהט בעיר!!! אנדרה ג'וד ממנילה, פיליפינים.
הבחור הוא מייצג אומנות מהלך של ממש. סטיב ג'ובס של עולם האופנה (כך הבחור רואה את עצמו בעתיד ויש לו מספיק סיבות!) ההופעות שלו מסקרנות, תיאטרליות ויחד עם זאת אלגנטיות, עשויות היטב, הוא חושב על הכל ולא מפספס שום פרט, מאוד מדוייק! מקור השראה בלתי נדלה לכל מי שהאופנה זורמת בעורקיו. באאוטפיטים שהוא יוצר אין התייחסות למגדר כך שכולם יכולים לספוג ממנו השראה: נשים וגברים כאחד. ג'וד הוא סטייליסט סופר יצירתי וחסר גבולות! יש מחשבה מאחורי כל פרט ופרט. אז נכון שרוב האנשים לא יכולים לצאת כך לעבודה אבל תארו לכם עולם שבו זה היה מתאפשר... האם לא היה הרבה יותר מעניין לכולנו?
אופנה היא FUN, כלי לביטוי - אז למה לא להשתמש בה???
רב האנשים יוצאים לעוד יום עבודה חנוטים בחליפות במקרה הטוב (לא שזה לא נחמד ויפה לעיתים, אבל קצת לרענן?) ובמקרה הפחות טוב הם יוצאים עם מכנסיים מהוהים וחולצה שידעה ימים יפים יותר. נכון שיש גם כאלו שמשקיעים (אין הנחתום מעיד על עיסתו, אך אחרים וודאי יעידו...אהממממ - זה הזמן מושון... שאני אחת מהם :) אבל גם הם וגם אני לא מעיזים מספיק, בטח לא כמו אנדרה, כי רובנו וגם אני שבויים בקונספציות שהגדירה החברה או שאולי אנחנו בעצמנו הגדרנו אותן???
אז קדימה אנשים, צאו ותחגגו את עצמכם! יש לכם פה מלא השראה...

להזכירכם, הקיץ הקרוב עומד להיות קיץ של ניגודים, קולקציות בשחור ולבן כבר על המדפים אז הנה ההזדמנות הכי טובה שיש לקבל השראה מהסטייליסט המוכשר לאאוטפיטים בשחור ולבן. ג'וד מציג אותם בצורה כ"כ ורסטילית ומדוייקת שאי אפשר שלא להתפעל!

כל התמונות מתוך הבלוג של אנדרה ג'וד: THE AVANTGARDIEN



שימו לב לגרביים



מי פיספס את העניבה?


רב האקססוריס מעוצבים ע"י אנדרה






ותהיו בטוחים שאלו הן רק חלק מהפרשנויות הרבות שלו לשחור ולבן - מדהים!!!




























בראיון שנערך עמו לפני כשנה סיפר אנדרה ליורי לי מ- lookbook.nu שהוא מתפרנס מעבודתו בחברת אופנה וכן שהוא מעצב אקססוריס, בגדי ים, הלבשה תחתונה, נעליים ואפילו בשמים. הוא נחשף לראשונה לאופנה בגיל 
מאוד צעיר כשהצטרף לאביו שתפר את בגדיו אצל החייט ולאימו שגם היא נעזרה בתופרת קוטור לעיצוב בגדיה. אירועים אלה היו בעצם הקטליזטור שהניע אותו להתעניין באופנה. "אופנה היא דרך חיים... היא פשוט חלק ממני" אמר בראיון. כשנשאל כיצד נראית סצנת האופנה במנילה סיפר שהיא חיה ונושמת, סצנה צעירה מיוחדת ומתפתחת. אנדרה ממליץ לכולם לבוא ולבקר במדינתו על חופיה המדהימים ומימי הים הצלולים והכחולים אבל חולם לטייל ברוסיה ולצלם את עצמו בכיכר האדומה. תחומי העניין שלו הם אופנה, מן הסתם, סרטים, צילום, אומנות, מוסיקה, נסיעות, תרבות ופרסום. הוא מרבה לחקור ולהתעניין בהם וזאת הסיבה גם שלא יוכל לחיות ללא...האינטרנט! בנוגע למלתחתו הפרטית ציין שהצבעים האהובים עליו הם זהב וכסף וכן שהיא מכילה בעיקר תוצרת מקומית של מעצבים פיליפינים. המותגים הבינלאומיים הנערצים עליו הם בלנסיאגה, סלין, פראדה, ג'יבנשי וכריסטיאן דיור. הנעליים לדעתו של אנדרה הן אלו שיעשו או יהרסו את ההופעה כי הן למעשה החלק החשוב ביותר. עוד טוען כי ניתן לגלות את אופיו של האדם רק מלהביט בנעליו...כשנשאל על איזה על חוק אופנה הוא תמיד שומר ועל איזה אף פעם לא הוא השיב כי הספיק לנפץ כל חוק אופנה שרשום בספר :) כך שמבחינתו אין חוקים. האאוטפיט האחרון שהוא לובש הוא תמיד זה האהוב עליו ביותר (כמו כולנו, לא?) 


ועכשיו לחלק היותר מרשים בפוסט הנ"ל ובו ההופעות הצבעוניות והמרהיבות של הבחור: השיער, הצבעים, התסרוקות, האקססוריס, 
שילובי הפרינטים והסטיילינג המופלא שג'וד עושה הם פשוט חגיגה לעיניים וללב. אין מה להוסיף...תראו בעצמכם.


ו








































הוא כ"כ נהדר הבחור שאת המשוכנעים אין צורך לשכנע אבל לכל אלה שקצת מתקשים לעכל אותו, יש לי המלצה: נסו להתמסר לשילובי הצבעים ולשילובי הפרינטים הנפלאים, לסטיילינג ולחיבורים היצירתיים. נסו להביט על הפרטים יותר מאשר על התוצאה הסופית ואם זה לא עוזר תנסו לקבל השראה לפורים אולי אז תתפסו קצת אומץ...:)


אופנה היא אומנות וב"באומנות כמו באומנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה"...


אין תגובות :