דפים

21.7.2013

הכבשה השחורה של המלתחה ? WARDROBE'S BLACK SHEEP

לא ברורה לי הסיבה בגינה קיבל הפריט המדובר את המיתוג הלא מחמיא, אבל ישנה תחושה שהוא שווה פחות מיתר חבריו בהיררכיית הפריטים של המלתחה הנשית והוא מדורג אי שם בתחתית... כבר מנחשות???
אז הכבשה השחורה (או הכבש השחור למעשה) הוא בעצם פריט לבוש גברי ביסודו, שהושאל עם השנים למלתחה הנשית, הוא מגיע במגוון צבעים ובמגוון גזרות ובלעדיו אף מלתחה לא שלמה - ה ו ו ס ט !
נכון! יש נטייה להתייחס אליו כלאחר יד או לא להתייחס אליו כלל בבואנו להרכיב הופעות כלשהן, אבל תתפלאו כמה סטייל הוא מוסיף לכל אאוטפיט ואיך הוא משדרג כל לוק באפס מאמץ!

בעבר, מאות שנים אחורה, הווסט כיכב בלעדית במלתחה הגברית כחלק אינטגרלי מחליפת שלושה חלקים מחוייטת, המכילה כאמור: מכנסיים, ג'קט ומתחתיו ווסט שנלבש מעל לחולצה גברית מכופתרת למראה אלגנטי ומוקפד. במהלך השנים ועם ההתפתחויות האופנתיות השונות כבר ניתן היה להסיר את הג'קט ולשלב את הווסט כחלק ממראה גברי ק'זואלי יומיומי ומתוחכם. בחלוף שנים נוספות גם המלתחה הנשית עשתה שימוש בווסט תחילה באופן תיאטרלי, בהצגות קברט למיניהן (כסוג של תחפושת גברית) ולאחר מכן כחלק בלתי נפרד גם מהמלתחה הנשית היומיומית ועדיין, רבות לא יודעות כיצד לשלב את הפריט הורסטילי הזה יחד עם יתר הפריטים בארון ויש שחוששות אולי מהדימוי הגברי שלו...בחיי שאין ממה! לדעתי, יש לווסט אפיל סקסי כשהוא מונח על גוף נשי - אם משלבים אותו בטעם כמובן...:)

אז חוץ מהיותו פריט ורסטילי הווסט יכול לענות על צרכים רבים:
- משתלב כחלק ממראה שכבות קליל או עמוס בהתאם לעונות השנה ולסגנון האישי.
- רב עונתי.
- מטשטש נהדר בטן גדולה או לחילופין חזה קטן.
- מדגיש מותן -
בעזרת הקשירה האחורית שלו ניתן להצר ולהקטין את איזור המותן, ליצירת סילואט נשי ומודגש.
- מעניק תוספת צבע, נפח וטקסטורה לאאוטפיט ויוצר עניין ללוק הכללי.
- וכל זה במחיר זמין לכל כיס! במיוחד כעת בסוף העונה, ואם כבר הזכרתי סיילים - אני ממליצה לדגום מידי פעם
  גם את מחלקות 
הגברים של הרשתות (זארה, h&m, H&O וכו') ולחפש שם פריטים שונים (ווסטים, חגורות,
  צעיפים וכו') שיכולים להתאים גם לנו הנשים.


עוד מס' נקודות שחשוב להדגיש :
- בעלות חזה גדול / חלק עליון גדול (ביחס לחצי הגוף התחתון): כדאי לבחור ווסט מבד דקיק נטול כיסים / מלמלות
   וכו' (שמעניקים נפח ורק מעצימים את הגודל) וללבוש אותו בגרסתו הפתוחה (לא רכוסה).
- בואו 
נודה על האמת שלא כל הנשים יכולות להתפאר בזרועות חטובות ושריריות סטייל מדונה... מה גם
  שלקראת גיל מסוים, אצל מרבית הנשים, שרירי הזרוע מתרופפים, שומנים נאגרים (כדרך הטבע והגיל) ועדיף
  לכסות טפח ולגלות טפחיים... אז מה עושים? מוותרים על הווסט? ממש לא! חולצת שרוולים קצ
רה או ארוכה
  מתחת לווסט תפתור את העניין בקלי קלות :)
- בעלות מבנה כתפיים רחב? יש להימנע מווסט עם כותפות בולטות / מנופחות (כריות) ולהעדיף ווסט בגזרת
  גופיה.


אז אם אתן עדיין מתמהמהות... קבלו כמה גרסאות נפלאות לשילוב הווסט, שלאחריהן בוודאי תקבלו החלטה נכונה ותצרפו אותו למלתחה לפחות כחבר מן המניין... אם לא יותר!


וסט ג'ינס קצרצר
נהדר לחספוס לוק אלגנטי ולהדגשת אזור המותן:

מכאן

ווסט ג'ינס גזעי למראה יומיומי: 

מכאן

ווסט ג'ינס הוא פתרון נהדר כאשר אתן מעוניינות ל"הקליל" לוק אלגנטי מידי. למראה שילווה אתכן מהבוקר עד הערב, שלבו וסט ג'ינס מעל לשמלת מקסי בתוספת תכשיט אוברסייז וסנדלים שטוחים או נעלי בובה. בערב, כל שנותר הוא להחליף לסנדלי/נעלי עקב, להסיר את הוסט או להחליפו באחד מנצנץ.




למראה ערב:

ווסט שחור אלגנטי בהופעה מונוכרומטית מדוייקת להפליא הכוללת תיאום מושלם בין טקסטורות, תנועה של בד, משחקי שקיפויות ואבזור קל שאינו מעמיס על הלוק - רוצה הכל AS IS!!! מושלם!!!

שרה רוטסון בעוד אחת מיצירות הפאר שלה... מתוך המגזין ELLE


ווסט / בלייזר אלגנטי של All Saints

ווסט שחור מעור/ דמוי עור הוא פריט קלאסי, סופר קול ותמיד טוב שיהיה אחד כזה בארון, מה גם שהוא ישמש אתכן עד מאוד במהלך הסתיו והחורף הקרובים שיתאפיינו בלוק גראנג'י, שחור ומחוספס.
הצטיידו מבעוד מועד...:)


מנגו July Lookbook 2013


ווסטים שעירים, מתאימים בעיקר לעונות מעבר ולחורף:


שרה רוטסון בווסט Shaggy שחור

הווסט הפרוותי משדרג את האאוטפיט באמצעות הטקסטורה והנפח שהוא מעניק, בשילוב עם ג'ינס בגזרת פדלפון מתקבל מראה בוהמייני לייט. 


מכאן

מכאן

את הכי יפה כשנוח לך...
ג'סיקה אלבה במראה קז'ואל נינוח הכולל שמלת ג'רסי ומעליה ווסט אריג קליל ומגניב.

מתוך מגזין גלאמור


ווסט צבעוני - מקפיץ ומשדרג כל אאוטפיט:

מתוך מגזין גלאמור

ואפשר גם כך:

ניקול ריצ'י בווסט חצוף וסקסי...ויחד עם עם זאת אלגנטי!

מתוך מגזין גלאמור


נו...כבר יש תזוזה? מצליחות לראות את עצמכן עם ווסט? אלו שכן -  מוזמנות לתמונה הבאה, המציגה חמישה ווסטים נהדרים וקלאסיים שאספתי ויכולים לשמש אתכן פור לייף:


משמאל עם כיוון השעון:
ווסט פאייטים מנצנץ 100% משי - 
Anna Sui  
ווסט לבן נשי במיוחד - 
 ZARA
ווסט שיפון שחור שקוף - 
מכאן
ווסט א-סימטרי שחור משגע - '
chloe
ווסט אופנוענים גזעי שחור - פול אנד בר



ולסיום, מקבץ בלוגריות ובלוגרים שעושים זאת היטב:


קנדרה מהבלוג Closet Confections


הבלוגרית Heliely Leanne Bermudez (אליה - לי) בלוק צעיר עם ווסט קליל הנלבש מעל מחוך ומכנסיים מתרחבים לאיזון, נפלא!

מכאן

או כפי שעושה זאת הבלוגרית הפולניה, אנדריאנה:


מכאן


טוב, מכאן בעצם הכל התחיל... אז קבלו דוגמא מאדם - בלוגר מניו יורק:

מכאן
מזכירה לכן: מחלקות הגברים קוראות לכן בנות...


הבלוגרית מלאס וגאס בווסט פרווה שנלבש מעל לחצאית פייזלי בתוספת אביזרים תואמים למראה בוהמייני מושלם. עוד על המראה הבוהמייני תוכלו לקרוא כאן בבלוג דה לוקס בפוסט "בוהו שיק"


מכאן

טיפ DIY לסיום: 
אם מאסתן בבלייזר/ג'קט ג'ינס ישן שאת גזרתו אתן אוהבות במיוחד, פשוט גזרו או פירמו את שרווליו והרי לכן ווסט. כמובן שאם תפרמו בזהירות תוכלו לשוב ולתפור את השרוולים חזרה בעת הצורך...:) דרכים נוספות לשידרוג הווסט הן: החלפת כפתורים, הוספת פאצ'ים או ניטים, פרימת חוטים, צביעה ועוד ועוד. נסו ותראו...

- שבוע טוב -

11.7.2013

קז'ואל שיק בנווה צדק Casual Chic A L'A TLV

זה היה בעיקר מצחיק...צחקתי על עצמי במהלך רוב הסשן (לא ממש רואים, הא?) ובשאר הזמן סידרתי את עצמי (השיער, החגורה, החזיה, השרשרת, התיק, הנייד, השרוולים...) משום מה הכל הציק לי פתאום...נו מה לעשות? ככה זה כשהסטייליסטית הופכת לדוגמנית, אין מי שיעשה טאצ' אפ :).... ואם לרדת לשורש העניין, כי כזאת אני, חייבת לדייק! אני עדיין מתרגלת למצלמה. מעדיפה ורגילה להיות מאחוריה, זאת שצופה, מביטה על ההתרחשות מבחוץ ויודעת איך הכל צריך להיראות. לא קל להיכנס לתוך התמונה. צריך להתמסר, להרפות, להעביר את השליטה למישהו אחר ואני שמחה לבשר שזה בדיוק מה שעשיתי הפעם :):):) לכבודי ולכבודכם, השקעתי במיוחד וצילמנו את הפוסט עם YAIR ROZIN - צלם מקצועי ומוכשר, שמעבר למקצועיותו הייתה בו גם את הסבלנות והיצירתיות הנדרשת לשכמותי :) תודה יאיר!

צילמנו את הפוסט אתמול בבוקר בשכונה הכי שיקית בתל אביב, נווה צדק האופנתית, האיזור הכי יפה בת"א ההומה ואפילו מצאתי חנייה!!! אני כ"כ אוהבת את השכונה ואופיה, הכבישים הצרים, הדלתות, חדרי המדרגות, המרצפות המצויירות, החלונות והתריסים היפים של פעם או בטעם של פעם, האווירה הפסטורלית והששששששששקט.... וואוו איך שאני אוהבת שקט! גם אתן?























אז מה היה לנו כאן?

נתחיל מסנדלי הרצועות שנתנו הפעם את הטון והובילו לבחירת שאר פריטי האאוטפיט, שמתן לב שזה תמיד יהיה הפריט שנרכש אחרון, זה שאת מתה להראות ולהיראות איתו, נכון???
סנדלי רצועות שחורים של CLARKS - קיימים גם בצבע חום ועכשיו ב SALE!!! אני חייבת לציין שמשהו טוב קורה למותג בשנתיים האחרונות והעיצובים סופר מעודכנים (רוצו מהר לפני שייגמר!)
חולצת פסים מכופתרת שהייתה שייכת במשך שנים לאמא שלי, עברה לאחיות שלי והולאמה סופית לארוני לפני מס' חודשים. תודו שהיא הורסת! ומתאימה בול לטרנד של הקיץ (שחור לבן), יחד עם זאת רואים שהיא אחרת... ממליצה לכן מאוד ללכת ולהציץ בארון של אמא/דודה/סבתא בטוחה שתמצאו אוצרות!!! את החולצה קשרתי מלפנים לשם הסטייל והגיוון. תסכימו איתי שזה הרבה יותר מעניין מסתם להכניסה לחצאית?!

חצאית מקסי שיפון בצבע חאקי של MANGO. ארוכה מספיק גם לגבוהות שביניכן...

ומה במחלקת האקססוריס?
חגורת עור שחורה עם אבזם ניטים מוזהב - לוני וינטאג'
שרשרת חוליות מוזהבות - MANGO
שרשרת לב מנומר - SPRINGFIELD
עגילי ג'וזפין בשחור עם אלמנט מוזהב - מיכל בן עמי.
תיק בגוון יין עמוק עם אבזם - ZARA


*  *  *


אני עוד עלולה להתרגל לכל הטוב הזה...:) נתראה בפוסט הבא ועד אז תוכלו למצוא אותי עם עדכוני אופנה,  טיפים ועצות לסטיילינג מושלם, הצעות לבוש, עיצובים יפים לבית, השראות ועוד בדף הפייסבוק של דה לוקס, לוחצות לייק ונשארות מעודכנות, מחכה לכן :)


- סופ"ש רגוע -