דפים

1.3.2013

עצות הזהב להופעה נהדרת


זהו פוסט שלא התכוונתי לכתוב אבל באופן ספונטני ואחרי שנ"צ מרעננת וכמה מעמולים...החלטתי לשתף. אז היום בבוקר השתתפתי בכנס של מגזין לאשה בשיתוף עיריית חולון שנערך בתיאטרון חולון, בפאנל אופנה שנקרא "נשים עד הקצה" בו לקחו חלק:
אורנה ננר - עורכת מגזין לאשה. מירב פרנק הוכברג - סגנית עורכת "סטייל" של המגזין. הסטייליסטית המוערכת ליאת אשורי שסיפרה כיצד הפכה את התחביב למקצוע. גלית גוטמן האשה והאגדה (בנות, היא הורסת!!!) והמעצבת המוכשרת דורין פרנקפורט.
אורנה ננר הנחתה את הפאנל הנשי שדיסקס בענייני אופנה וביקשה מהן לחלוק עם הנשים בקהל את עצות הזהב שלהן להופעה נהדרת:

מרב פרנק הוכברג טענה ש: "אם הקצה מעניין וצבעוני כל ההופעה מעניינת" וקראה לנשים לשים דגש דווקא על קצוות הלוק (אפרופו הדיון על הקצה...) כלומר: לנעליים שיהיו מעניינות וצבעוניות ולראש - אם ע"י כובע מעניין, צבע או תסרוקת (היא עצמה העידה, שהלכה עד הקצה הבוקר, כשהגיעה בתסרוקת אפרו מדליקה ומחמיאה בדמות תלתלים מסורקים...).
הסטייליסטית ליאת אשורי המליצה: לאהוב את עצמך, להבליט את מה שיפה ולטשטש את מה שפחות, לא להיסחף אחרי טרנדים ובכל גיל להימנע ממראה פתטי. עוד טענה שאפשר ליצור הופעה מדליקה גם בתקציב נמוך. (צודקת!)
גלית גוטמן הודתה כי בלבושה היא אינה הולכת עד הקצה: "יש משהו בחשיפה שגורם לי להיות עם פחות אומץ" אמרה (בגלל החשש מציוני שיק ושוק) ולמרות זאת ואולי בגלל היא מעריכה ואוהבת אומץ (בבגדים) של נשים אחרות. עוד אמרה כי אופנה היא עניין של אומץ, בחירות ומשברים, "מה שאת רוצה שייראו, אבל בבסיס אנחנו תמיד חוזרות לעצמינו". גלית המליצה לנשים פשוט להיות קלות עם עצמן (ואני מוסיפה שזה נורא קל להיות קלה עם עצמך כשאת נראית כמו גלית גוטמן, לא???)
אחרונה וחביבה בהחלט זוהי המעצבת דורין פרנקפורט שטענה כי אופנה היא פסיכולוג נהדר (אני מסכימה!). דורין המליצה לנשים להיות קשובות קודם לעצמן ואח"כ לאנשי מקצוע וזאת כל עוד עומדים בתקציב כמובן. "לפעמים תהיו מופתעות כמה חידוש יכול לבוא מעצה של מישהו אחר" אמרה. דורין חושבת שמלתחה קטנה ומדוייקת כלכלית הרבה יותר מאשר ערימה של בגדים שעלו מעט.
עם דורין יצא לי לשוחח וגיליתי אישיות מקסימה, חמה, נגישה ואמיתית. אגב, לא מעט נשים ניגשו אליה והחמיאו לה ולעיצוביה. גם ליאת אשורי החמיאה ואמרה שבחנויות הרשת של דורין היא מוצאת פריטים לטווח רחב של גילאים, החל מנערות בנות 17 ועד למבוגרות משום שדורין פשוט יודעת כיצד לעצב בגד שיושב היטב על הגוף הנשי ויש בעיצוביה משהו על גילי ועל זמני.
ואם כבר ללכת עד הקצה, נושא שאני מתחברת אליו מאוד מכיוונים שונים, אתן מוזמנות להציץ בפוסטים קודמים שלי: "באנו חושך לגרש" ו"הבחור הלוהט ממנילה" שגם הם הולכים עד הקצה...









זו אני...או חלק ממני :-) באאוטפיט שכולו זארה

האמת שלא חשבתי לתעד אלא ברגע האחרון (טעות של בלוגרית בתחילת דרכה...) ולכן עשיתי שימוש במצלמת האייפון כך שהאיכות של התמונות מוגבלת ...אבל מכיוון שאני לומדת לשחרר את הפרפקציוניזם המטורף אז זרמתי עם התמונות הפעם...:-)

אגב, בהמשך הכנס נערך ראיון של העיתונאית דינה חלוץ עם אשת הייטק שהלכה עד הקצה...עשתה מהפך של 180 מעלות והפכה לאקרובטית בקרקס. בסיום, העיתונאית שרון רופא אופיר בראיון מצמרר ומרגש עם יהודית הרמן, אחת מנשותיו של גואל רצון, שילדה לו חמישה ילדים. יהודית עשתה רושם של אשה חזקה, אינטליגנטית ורהוטה וסיפרה על החיים הבלתי נסבלים לצידו (זאת הבינה בדיעבד) מרגע ההיכרות ועד לפירוק הכת והתחלת חייה החדשים. סיפור הזוי וכואב.


כמו שהזכרתי בהתחלה, הפוסט הזה הוא ספונטני ובמקומו אמור היה להופיע פוסט אחר שקשור קשר הדוק לדורין פרנקפורט ויהיה הבא בתור...יש למה לחכות :-)

שבת שלום

2 תגובות :

חן שוקרון אמר/ה...

אתי, אני כ"כ אוהבת את הכתיבה שלך. הרגשתי כאילו נכחתי בכנס בעצמי.
שבת שלום

Etty Ulmer Styling אמר/ה...

חן, איזו מקסימה את :) ותודה על המילים החמות. זה מזכיר לי שבכנס ליאת אשורי סיפרה שלבנות (חלקן)לא אכפת להתעטף באיזו שמלה קטנטונת שלא מכסה כלום למרות שקר בחוץ. את יודעת למה? כי הן מתחממות מהמחמאות...:)