דפים

10.8.2013

שופינג דה לוקס ביריד האופנה "Pick A Chic"


שלשום בערב, יריד האופנה
 "Pick A Chic" שמתארח בקניון ארנה לשני סופי השבוע 8-10/8 ו 15-17.8,
(Pick A Chic מאגד לראשונה תחת קורת גג אחת את שלושת 
הירידים הוותיקים והמובילים: הטי מרקט, הווינטג' סייל והדרסקוד) אז מה יכול להיות רע? שלושה ירידים במקום אחד ועוד קרוב לבית פלאס מיזוג פלאס חניה חינם? ברור שהלכתי...:)

לא אגיד לכם שהיריד גדול כי הוא לא :) אבל זה לא אומר שלא מצאתי כמה פיסים יפים במיוחד של מעצבות ישראליות מוכשרות מאוד! שעבורם היה שווה להגיע וכמובן לפרגן, לפרגן, לפרגן... :) אז אם אתן כבר בדרך לארנה השבת (פתוח עד 21:00) או בסוף השבוע הבא, אל תפספסו אותן!

בין הראשונות שפגשתי ביריד היו חיה מיכלסון סמולרצ'יק - מעצבת אופנה בוגרת שנקר ו
ליזה ארזואן - אומנית תכשיטים וצורפת, בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי במכללת הדסה בירושלים והמכון הטכנולוגי לתכשיטנות בתל אביב. שתיהן מוכשרות אש! יפהייפיות ומקסימות ודוכניהן ממוקמים זה מול זה במתחם הדרסקוד שביריד, מה שמעיד גם על שיתופי הפעולה האופנתיים שהשתיים עורכות מידי פעם.

חיה וליזה מציגות בתמונה שמלות פרי עיצובה של חיה ועונדות תכשיטים פרי עיצובה של ליזה. לזה אני קוראת סינרגיה. 
התכשיטים האותנטיים בעלי הגוון המחוספס/תעשייתי של ליזה משלימים את הקו העיצובי האורבני/גיאומטרי שמאפיין את השמלות היפהייפיות והנוחות של חיה. שילוב מנצח למראה שיוביל אותך מהבוקר עד הערב!
מימין: חיה מיכלסון סמולרצ'יק ומשמאל: ליזה ארזואן

שרשרת (סטייטמנט פיס) מרשימה במיוחד מהקולקציה האחרונה של ארזואן שנוצרה בהשראת פרוקי הרגליים, אף היא נמכרת ביריד כעת.


שמלה: חיה מיכלסון סמולרצ'יק שרשרת: ליזה ארזואן

שמלה: חיה מיכלסון סמולרצ'יק שרשרת: ליזה ארזואן

שרשראות אוברסייז נוספות של ליזה ארזואן עשויות פליז בשילוב עור וחבלים שמוסיפות נוכחות מרשימה אפילו עם ג'ינס וטישרט וגם עם שמלות קלילות.
שרשראות של ליזה ארזואן
אלו ועוד רבות נוספות תוכלו להשיג גם במרמלדה מרקט
ובחנות הדגל: החוצבים 5, מבשרת ציון


במתחם הדרסקוד פגשתי גם את ענבר שפירא המוכשרת.
ענבר בעלת המותג Inbar Shapira - Jewellery and Accessories מעצבת בפליז ובעור תכשיטים בעלי שיק אורבני. בדוכן של ענבר יש מבחר אקססוריס רחב (צמידים, חגורות, עגילים ועוד) ומכולם תפסה את עיני חגורה מיוחדת עשויה פליז ומחוברת בניטים אל רצועת עור:

חדי העין בוודאי יבחינו שעל גבי מתכת הפליז חרוטים מסלולי המטרו והסאבווי, מדליק!
Inbar Shapira - Jewellery and Accessories

Inbar Shapira - Jewellery and Accessories

בדוכן מול ענבר, נמצאת שירה לאור - מעצבת אופנה בוגרת שנקר בעלת המותג POUDRA ואצלה מצאתי את האוברול האוורירי והמנומר שהוא ללא ספק להיט: פרינט חייתי על פריט סופר טרנדי העונה, האוברול! והנה לך תפסת שתי ציפורים במכה אחת אך אם את עדיין לא בטוחה כיצד משלבים את הפרינט המנומר להופעה מרשימה את יותר ממוזמנת להיכנס לפוסט הקודם בבלוג: "כיצד ללבוש מנומר מבלי להראות כאילו הרגע יצאת מגן החיות...?" ולגלות...

אוברול מנומר מכווץ מותן - POUDRA
להשיג גם במרמלדה מרקט
ובסטודי המעצבת - רח' ברנט 5 נווה צדק

אוברול מנומר - POUDRA
שרשרת - מיכל בן עמי 


מיכל בן עמי שכבר ביקרה בעבר בבלוג עם עגילי ג'וזפין הנפלאים שלה: כאן  וכאן  אף היא מתארחת במתחם הדרסקוד ואצלה תמצאו את כל האקססוריס האהובים והמוכרים וגם צמיד אחד חדש חדש עדין במיוחד, Jonny Lucky, הצמיד עשוי אלמנט פליז מצופה זהב איכותי 24K במרכזו ציפוי אמייל בצבע שחור, סוגר עשוי גולדפילד. ניתן להישאר עם הצמיד על היד כל הזמן, כולל מקלחת וים. קיים במגוון צבעים.
Jonny Lucky - הרבה מזל אצל מיכל בן עמי (מהדורה מוגבלת)
להשיג גם בחנות האון ליין


במתחם הטי מרקט פגשתי גם את אילי גורן - מעצבת תכשיטים ואת מעיין חזן - מעצבת תכשיטים וסטייליסטית, השתיים בעלות ליין של חולצות טי, סופר קוליות המעוצבות בעבודת יד. תכירו את I LOVE M FASHION:

טי שרט מדליקה ומעוצבת - I LOVE M FASHION

המבט מלפנים לא מסגיר דבר על מה שקורה שם מאחור...
אילי גורן 

אילי גורן - מבט אחורי

I LOVE M FASHION


ואחרונה חביבה חביבה, מאי ברנדר למותג Silly B - מאי מעצבת גופיות מחוך (עד הפופיק) סופר צבעוניות ומלאות שיק, בשילוב עם חצאית קלוש או עם מכנסיים בגזרה גבוהה תשיגו מראה קלאסי ונשי. רק חייבת לציין שהן מתאימות בעיקר לנשים צעירות, עם חזה קטן יחסית ומותניים צרים ומי שעונה על ההגדרה ממש אבל ממש חייבת לעבור אצלה! כל פריט - אחד ויחיד!

מחוכים במגוון הדפסים - Silly B

אלו היו הבחירות של דה לוקס הפעם. תבלו בננות :)

נ.ב. מרבית התמונות צולמו באייפון...:( ולמרות זאת רוח הדברים עברה, כך אני מקווה...
נ.ב. 2: לחיצה על הקישורים (הכחולים) תוביל אתכן היישר לדפי הפייסבוק ולאתרי המכירות של המעצבות, כך תוכלו להתרשם מהן ומהתמונות המקצועיות של הפריטים.


* * *

אין תגובות :