דפים

11.7.2013

קז'ואל שיק בנווה צדק Casual Chic A L'A TLV

זה היה בעיקר מצחיק...צחקתי על עצמי במהלך רוב הסשן (לא ממש רואים, הא?) ובשאר הזמן סידרתי את עצמי (השיער, החגורה, החזיה, השרשרת, התיק, הנייד, השרוולים...) משום מה הכל הציק לי פתאום...נו מה לעשות? ככה זה כשהסטייליסטית הופכת לדוגמנית, אין מי שיעשה טאצ' אפ :).... ואם לרדת לשורש העניין, כי כזאת אני, חייבת לדייק! אני עדיין מתרגלת למצלמה. מעדיפה ורגילה להיות מאחוריה, זאת שצופה, מביטה על ההתרחשות מבחוץ ויודעת איך הכל צריך להיראות. לא קל להיכנס לתוך התמונה. צריך להתמסר, להרפות, להעביר את השליטה למישהו אחר ואני שמחה לבשר שזה בדיוק מה שעשיתי הפעם :):):) לכבודי ולכבודכם, השקעתי במיוחד וצילמנו את הפוסט עם YAIR ROZIN - צלם מקצועי ומוכשר, שמעבר למקצועיותו הייתה בו גם את הסבלנות והיצירתיות הנדרשת לשכמותי :) תודה יאיר!

צילמנו את הפוסט אתמול בבוקר בשכונה הכי שיקית בתל אביב, נווה צדק האופנתית, האיזור הכי יפה בת"א ההומה ואפילו מצאתי חנייה!!! אני כ"כ אוהבת את השכונה ואופיה, הכבישים הצרים, הדלתות, חדרי המדרגות, המרצפות המצויירות, החלונות והתריסים היפים של פעם או בטעם של פעם, האווירה הפסטורלית והששששששששקט.... וואוו איך שאני אוהבת שקט! גם אתן?























אז מה היה לנו כאן?

נתחיל מסנדלי הרצועות שנתנו הפעם את הטון והובילו לבחירת שאר פריטי האאוטפיט, שמתן לב שזה תמיד יהיה הפריט שנרכש אחרון, זה שאת מתה להראות ולהיראות איתו, נכון???
סנדלי רצועות שחורים של CLARKS - קיימים גם בצבע חום ועכשיו ב SALE!!! אני חייבת לציין שמשהו טוב קורה למותג בשנתיים האחרונות והעיצובים סופר מעודכנים (רוצו מהר לפני שייגמר!)
חולצת פסים מכופתרת שהייתה שייכת במשך שנים לאמא שלי, עברה לאחיות שלי והולאמה סופית לארוני לפני מס' חודשים. תודו שהיא הורסת! ומתאימה בול לטרנד של הקיץ (שחור לבן), יחד עם זאת רואים שהיא אחרת... ממליצה לכן מאוד ללכת ולהציץ בארון של אמא/דודה/סבתא בטוחה שתמצאו אוצרות!!! את החולצה קשרתי מלפנים לשם הסטייל והגיוון. תסכימו איתי שזה הרבה יותר מעניין מסתם להכניסה לחצאית?!

חצאית מקסי שיפון בצבע חאקי של MANGO. ארוכה מספיק גם לגבוהות שביניכן...

ומה במחלקת האקססוריס?
חגורת עור שחורה עם אבזם ניטים מוזהב - לוני וינטאג'
שרשרת חוליות מוזהבות - MANGO
שרשרת לב מנומר - SPRINGFIELD
עגילי ג'וזפין בשחור עם אלמנט מוזהב - מיכל בן עמי.
תיק בגוון יין עמוק עם אבזם - ZARA


*  *  *


אני עוד עלולה להתרגל לכל הטוב הזה...:) נתראה בפוסט הבא ועד אז תוכלו למצוא אותי עם עדכוני אופנה,  טיפים ועצות לסטיילינג מושלם, הצעות לבוש, עיצובים יפים לבית, השראות ועוד בדף הפייסבוק של דה לוקס, לוחצות לייק ונשארות מעודכנות, מחכה לכן :)


- סופ"ש רגוע -

2 תגובות :

חן שוקרון אמר/ה...

מקסים! לגמרי הולם אותך הלוק המקצועי.
נראה פשוט יפה מצפה לעוד פוסטים כאלו בעתיד.
מסכימה גם לגבי מה שכתבת על קלרקס, זה לא ברור מאליו שמותג יודע ל"התרענן" ולהציע מגוון רחב של דגמים שמתאימים למגוון של גילאים.
תענוג :-)

Etty Ulmer Styling אמר/ה...

תודה רבה חן, המחמאות שלך שוות זהב!
מקווה לעמוד בציפיות...:)וכמו שכבר ציינתי בפוסט הקודם, את מקור השראה! נשיקות.