דפים

20.6.2015

היא האחת!


בחיי שהתגעגעתי!!!!!

וואלה לא תיכננתי כזו הפסקה ארוכההההההה אבל איך אומרים אצלינו? תוכניות לחוד ומציאות לחוד! אגב, לא פעם אני תוהה עם עצמי (מתהההההההה על זה! גם על התהייה וגם על עצמי :)) שמא עליי לשנות את שמי ל: א ט י ...? ישנן תקופות שבחירה זו הרבה יותר תואמת והולמת את קצב ההתקדמותי ו י ח ד  ע ם  ז א ת  אני בהלך רוח מעט שונה מזה שסחבתי בשנים האחרונות:
* הרבה יותר רגועה (וכשאת נולדת למשפחה מרוקאית בת 7 נפשות זה לא עניין של מה בכך...:))
* מקבלת את עצמי בכל מובן אפשרי (למעט PMS, POSTPARTUM & Bad Hair Days... עם כמה ימים שפויים זה מותיר      אותנו??? חחחחח)
* הרבה יותר חייכנית (חיוך פנימי כזה... החיצוני נשאר הפעם על רצפת חדר העריכה :) )
* פנויה לקבל ולהעניק (להעניק אני דווקא יודעת! עובדת על לקבל...)
ועוד ועד...


ובהתאם לאותו סטייט אוף מיינד העוטף אותי כיום, כל ניסיון לביקורת, בעיקר זו העצמית (שכן ברור לי שכל ביקורת כלפי חוץ משקפת בראש ובראשונה את הביקורת כלפי פנים) נתקל בסלחנות, אהבה, רוך והכלה! :) כן...כן... שלי אל עצמי! וגם אם לא תמיד מצליח אני משתדלת לחשב מסלול מחדש! ולחווט את המוח הגמיש שלי בהתאם ליעד החדש :) 
אז זהו קצב ההתקדמותי ואין צורך למדוד או להעריך אותו ביחס אליי או אל השאר... ציונים זה כ"כ אוברייטד!!!! הפוסט הזה למשל הוא פוסט פתילייה! :) התבשל לו על אש קטנה קטנה במשך שנה שלמה (כאן היה אמור להיכנס סימן קריאה ברור וחזק או אפילו כמה, אבל זוכרות את הלך הרוח החדש? סלחני וזה...) עד שהחליט להוליד את עצמו באופן הרמוני ובהתאם לתיזמון המדוייק עבורו, מה שנקרא: עת לכל פוסט!


אז כפי שציינתי, זרעי פוסט זה נשתלו לפני שנה בדיוק! ה 20 ביוני 2014, שעת צהריים חמימה, שקטה וקסומה, יום שישי. חברתי המדהימה סיוון קורן מ "מברשות" ח ו ג ג ת כהרגלה וכמיטב המסורת יום הולדת ב מ ס י ב ה מהממת!!! שעתידה להתרחש באותו הערב ואני בהתחבטויות לא פשוטות בעניין השמלה שאלבש. מריצה בראשי מס' אפשרויות ותכלס לא בא לי על אף אחת מהן! בא לי להתחדש :) אממה... זוכרות שיום שישי? יום קצר, השעה 14:00? להתחיל עכשיו בחיפושים במקום לשנוצ???!!! &%#@*&  למי יש כוח??? בארוררררררררררר שלי!!! :)
מיד עליתי על מדיי ב', החוסכים זמן במדידות :) ותוך כדי ריצה במורד המדרגות חושבת לאן לנסוע? תחנה ראשונה וקרובה קרובה נוחתת אצל אנה!!!! אם קראתן את הפוסט "ריטה עושה קסמים" מן הסתם כבר הכרתכן. ואם לא, הגיע הזמן!!!

אנה קאופמן
 הלוא היא "ANNA" חנות וינטג', יד שנייה ועודפים (בימים אלה גם ייבוא) ברח' סוקולוב 53, פסג' וייס (עליו השלום...) בהרצליה. את אנה, הבחורה הכי אנרגטית שיש אני מכירה בערך שלוש שנים. גיליתי את החנות שלה לגמריי במקרה ומאז אני מכורה! מבקרת בקביעות לפחות פעם בשבוע!
באותו השישי הגעתי אליה כולי מתנשפת, מפשפשת בזריזות בין הפריטים התלויים על הסטנדים הרבים וברגע של הארה (כל אחת והארותיה..) אני נזכרת בשמלת הוינטג' הלבנה שכבר מדדתי בעבר ואיכשהו (תהרגו אותי לא מצליחה להבין איך השארתי אותה שם?!) החלטתי לוותר עליה. לא יכולה להסביר לכן את גודל האמוק שאחז בי באותן השניות (זר לא יבין זאת), מדפדפת בזריזות בין השמלות, מנסה לקלוט שאריות לובן שילכדו את מבטי ומתפללת לאלוהי השמלות (בלב...בטח שבלב) שתכף אמצא אותה ונוכל להתאחד! :)  ואז, כמו בחלום... מתוך שלל הבדים הצבעוניים היא מתגלה בפניי! במלוא הדרה! יפההההההההההההההה כלבנה! כולה משדרת אצילות ורומנטיקה והתחושה היא כאילו המתינה רק לי!!! (חוק ייקום מס' 2: "מה ששלך שלך"! עבד גם הפעם :) ). בד הכותנה האיכותי שלה מזכיר במרקמו בד של מפות איכותיות, כאלה שככל הנראה כבר לא ניתן למצוא היום (במאמר מוסגר אציין שבביקור שערכתי לא מזמן במסגרת העבודה בשוק הפשפשים בחיפה בחלקו העליון של השוק, רכשתי מס' מפות וינטג' דומות מאשה מקסימה ומבוגרת שעלתה מרוסיה עם מרכולתה השווה... אבל זה עניין לפוסט אחר) ולכן לא אתפלא אם נתפרה מחלקי מפה??? חלקה העליון של השמלה עשוי גיפיור תחרה המאפשר הצצה מרומזת לחלקי עור (הכי סקסי) וכך גם חלקה התחתון והיא כל כולה קסם ונשיות.
מסופקת שבתי הביתה ויצאתי למסיבה הכי שווה בנווה מונסון!!! כנסו ותראו :)

חייבת להודות שמסקרנת אותי המחשבה עבור מי היא נתפרה במקור? ומי היא אותה תופרת מופלאה שאחראית לקסם הזה? שכן ברור שהיפהיפייה לא הייתה חלק מקוו ייצור אלא נתפרה בהזמנה אישית ואיזה מזללללללללללל! שאין עוד אחת כמוה בכל הייקום! והיא לגמריי שלי!!! הכי מיוחדת!

אז מה אתן אומרות? :)


Photo By Inbal Sare

Photo By Inbal Sarel


Photo By Inbal Sarel


Photo By Inbal Sarel


Photo By Inbal Sarel


ולך וני אהובה, מוכשרת, צבעונית, מוארת ויפהייפיה אני מאחלת יום הולדת הכי מאושר ושמחחחחחח בעולם!
פוסט זה לא היה נכתב אילולא יום הולדתך ולכן מוקדש לך! 

- LOVE YOU -
Photo By YoSee Gamzoo Letova

Photo By YoSee Gamzoo Letova

 SEE YOU SOON

* * *

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד אוהבת לקבל תגובות, בקשות, הארות והערות